Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2572
Hei

Har spilt meg drit lei på Destiny, har spilt gjennom Master Chief Collection og det eneste andre spillet jeg har da er CoD AW.

Er på utkikk etter et spill med god historie og gjerne vakkert estetisk. Bra soundtrack er også positivt. Venter på FF Type-0 HD og FF XV men det er fortsatt en stund til disse kommer.

Hvordan er Alien? Og hvilke andre spill anbefaler dere?
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Dying Light?. Mix av Fallout og Borderlands og mere.

Historien er passe engasjerende, musikken er bra og ja veldig gøy spill.

Kjøpte Alien spillet på pc har spilt 30min kanskje. Kjedelig.

Kommer ikke på noe serlig annet å anbefale på xbox uten om GTA.
Sitat av Hobby Vis innlegg
Hei

Har spilt meg drit lei på Destiny, har spilt gjennom Master Chief Collection og det eneste andre spillet jeg har da er CoD AW.

Er på utkikk etter et spill med god historie og gjerne vakkert estetisk. Bra soundtrack er også positivt. Venter på FF Type-0 HD og FF XV men det er fortsatt en stund til disse kommer.

Hvordan er Alien? Og hvilke andre spill anbefaler dere?
Vis hele sitatet...
Vet ikke om du liker Battlefield men jeg digger de 2 siste i serien.
Er da MP jeg digger.....SP er mere som COD.
BF4 koster kun 239 hos Lefdal. (fri frakt)
Hobby's Avatar
Trådstarter
Har BF4 på PC, synes det flyter bedre der. Men vil ikke ha multiplayer FPS, vil ha noe med mer handling (BF har single player campaign men den er rimelig svak imo).
Bioshock. (titegn.)
Hobby's Avatar
Trådstarter
Finnes det til Xbox One? I så fall hvilket? Har spilt Bioshock 1, 2 og Infinite på PC, kunne tenkt meg å spilt gjennom de igjen.
Sitat av Hobby Vis innlegg
Finnes det til Xbox One?
Vis hele sitatet...
Dessverre
deus ex: human revolutions
har en av de beste storyene du finner i et spill jævlig bra gameplay,musikk osv...
koster sikkert ikke mye heller siden det er et par år gammelt.
Hobby's Avatar
Trådstarter
Men det heller får man ikke på Xbox One...
beste er nokk bare at du leter gjennom den lista her.
http://www.metacritic.com/browse/gam...xone?sort=desc
har selv spillt Guacamelee! Super Turbo Championship Edition det er ganske bra men vet ikke om det er det du leter etter.
shadow of mordor har det jo også blitt sagt my bra om.
Prøv Tomb Raider (2013)
Liker du det kommer ett til snart
Kan anbefale Shadow of Mordor. Nå skal det sies at jeg er over gjennomsnittet fan av Tolkien-universet selv, men tror da det skal være fett uansett. Verdt en titt (Y)

Ellers kan du sjekke ut Far Cry 4. Ser du liker skytespill.
Hostinger.no
72 3
Assasins Creed Unity/Black Flag, eller som nevnt over Shadow Of Mordor!
Sitat av Ullyy Vis innlegg
Assasins Creed Unity/Black Flag, eller som nevnt over Shadow Of Mordor!
Vis hele sitatet...
AC-serien og Shadow of Mordor minner veldig om hverandre mtp gameplay og hvordan kampsystemet er lagt opp. De første par timene jeg hadde med Shadow of Mordor, tenkte jeg at dersom man fjernet all historien i begge spillene, hadde man akkurat det samme, med forskjellig utseende på fiendene. Selvfølgelig er det noen variasjoner, men det var for meg skremmende likt.

Kan anbefale Dragon Age dersom du liker rollespill. Det tredje er ute til Xbox One og du trenger ikke å ha spilt de to første for å henge med. Dersom du følger med i historien og setter deg litt inn i de forskjellige mulighetene, har du mange, mange, mange dager med underholdning.
Sitat av Anoman Vis innlegg
AC-serien og Shadow of Mordor minner veldig om hverandre mtp gameplay og hvordan kampsystemet er lagt opp. De første par timene jeg hadde med Shadow of Mordor, tenkte jeg at dersom man fjernet all historien i begge spillene, hadde man akkurat det samme, med forskjellig utseende på fiendene. Selvfølgelig er det noen variasjoner, men det var for meg skremmende likt.
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte akkurat det samme når jeg spilte CS og TF2, Dark Souls II og Dragon Age: Inquisition, Harry Potter og LOTR-serien, Star Trek og Unreal Tournament, for ikke å snakke om Walking Dead og Duke Nukem. Makan til industri ass! Skulle tru det gikk an å komme opp med ett originalt konsept en gang i blant.
Hobby's Avatar
Trådstarter
Endte opp med Shadow of Mordor, Dragon Age og Alien. Da er de neste månedene redda
Jeg hadde sjekket ut Murdered. Ett av mine favorittspill på X1 så langt.