Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  70 22437
Hobby's Avatar
Trådstarter
Da er det i underkant av 3 måneder igjen til release. Har selv ikke spilt siden april, men kommer til å begynne igjen i starten av november for å "varme opp" til den 13.


Kona spiller aktivt fortsatt, og gamle medlemmer i guildet har begynt å spille igjen. Så begynner å glede meg til WoD
Sist endret av Hobby; 20. august 2014 kl. 14:06.
Jeg ble lei av pandaria så fort jeg ble ferdig med Garrosh, vet noen om det har kommet ut noe nytt som man kan holde på med til WoD release? Har lyst å spille WoW igjen, men om det ikke er noen nye raids så er det ingen vits.
Gleder meg til og se om det er noe som helst av balance i WoD, i forhold til MoP.
Fra PvP sin side, mener jeg.
Sitat av Loffenius Vis innlegg
Jeg ble lei av pandaria så fort jeg ble ferdig med Garrosh, vet noen om det har kommet ut noe nytt som man kan holde på med til WoD release? Har lyst å spille WoW igjen, men om det ikke er noen nye raids så er det ingen vits.
Vis hele sitatet...
Ingen nye raids, og såvidt jeg vet om, ikke noe nytt ellers heller.

Eneste jeg vet som er planlagt fremover som ikke er i forbindelse av WoD, er en midlertidlig LFR-lignende 40-manns utgave av Molten Core (som er scalet), hvilket gir deg en mount (Core Hound) og en pet tror jeg.

En battleground kommer vel ut samtidig, også midlertidlig, "Tarren Mill vs Southshore". 100 vs 100, med et gammelt Honor-system.

Antar det blir gitt tilgang i forbindelse med 10-års jubileet, og hvis det blir det, kommer dessverre ikke disse to sakene før WoD uansett,

Hvis jeg var deg ville jeg ventet til november.
Takk Feylix, venter nok til november ja.
Stille og dødt nå ja, særdeles lite og gjøre utenom arena, som i seg selv er ganske ubalansert.
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Stille og dødt nå ja, særdeles lite og gjøre utenom arena, som i seg selv er ganske ubalansert.
Vis hele sitatet...
2v2 er ubalansert som aldri før.
3v3 er litt mer balansert, men fortsatt på trynet når det gjelder classbalance generelt.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som har startet å bane seg vei til 100? Var pålogget ved innrullering klokka tolv men loka mest rundt, logga av ca. klokka ett ettersom jeg starte på jobb klokka fem i dag tidlig :P

Smootheste expansion-night jeg har opplevd, og jeg har vært med siden starten. Var noen få som klaget over at de ble logget ut like etter midnatt, men det var fåtallet på serveren vår. Null lag, ikke noe problem å logge inn, etc, det var overaskende bra


Var bare en snøggtur i Draenor, og dæven døtte det ser bra ut! Gleder meg til i kveld, da skal shammyen min opp et par lvl
Jeg spiller på Grim Batol og kan bekrefte det stikk motsatte.

Igår ved launch var det så lagg at man brukte ti minutter på å komme seg inn i portalen, jo fler som kom inn i portalen jo mer lagg blei det. Innimellom her var det også massevis av dc`s og man blei stadig vekk kasta tilbake til shrine og måtte stille seg i portal kø nok en gang. Jeg logga ut og la meg halv to, hadde fått gjort en dung og 25% på vei til 91

Logga meg på idag klokka 09:00, funka tilsynelatene bra den første timen- såå, da våkna resten av gjengen og helvete var løs nok en gang. Vi snakker 5-6 spell lag, opp til 15sec npc lagg osv... Klarte å karre meg opp til 51% mot 92 da stoppa det helt opp. Brukte to timer på to quest.

Jeg vil vel kanskje si at dette er den verste launhen de har hatt, har vært med på alle.


MEN, wod virker foreløpig gøy, endel nye ting som kanskje gjør at når man på lvl 100 har andre ting å gjøre enn å idle sw
Da er det tydeligvis stor forskjell på forskjellige realms, var null problem på Bronze Dragonfligh/Nordrassil og Draenor. Var et par stykk i guildet som klaga litt, men det var ikke stort. Andre expansions har som regel ført til server-kuk og det har vært umulig å logge inn de første 2-3 timene. Så for vår del var det bare perfekt i natt

Er online nå og det er null stress, hadde et par lagspikes for en halvtimes tid siden, men det er borte nå.
Sist endret av Hobby; 13. november 2014 kl. 14:35.
Ja, det er stor forskjell på realms. Jeg spiller på Outland, og det var mange som hadde store lag problemer. Og stor kø for å komme in på serveren.
Serveren min er locked uheldigvis, vært det i 2 dager nå, brukte 90 boost på en annen server. Ganske fornøyd med wod så langt

Kjenner ingen som spiller wow, har 0 på vennelista noe som er litt depressivt, så vis noen vil så add meg qwop18#2354
Blizzard casher nok inn bra mye på Character Transfer og 90 boost nå. Litt ironisk.

Selv har jeg ikke fått sjansen til å spille enda. Kommer hjem på kvelden og køen er for lang til at jeg rekker å komme inn før jeg må ta kvelden igjen grunnet jobb dagen etter.

Ravencrest EU
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Source Vis innlegg
Blizzard casher nok inn bra mye på Character Transfer og 90 boost nå. Litt ironisk.

Selv har jeg ikke fått sjansen til å spille enda. Kommer hjem på kvelden og køen er for lang til at jeg rekker å komme inn før jeg må ta kvelden igjen grunnet jobb dagen etter.

Ravencrest EU
Vis hele sitatet...
aaaaaaaaaaaaah samme her, faen altså
Litt skuffet over at det kun tar 10-15t for å nå lvl 100.
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Litt skuffet over at det kun tar 10-15t for å nå lvl 100.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det? Såpass langt ut i spillet er det nok mer fokus på end-game content (raids og slikt), dette kommer jo ganske klart fram når man får en level 90 gratis ved å forhåndsbestille expantion.

Jeg syns det er greit at det går fort å levle, gir deg tida til å bli kjent med din class i nye settinger og lærer deg beste rotasjoner o.l, samtidig som man ikke går lei av timevis med xp-sessions (jeg brukte 11 timer non-stop på å nå 100, selv med horribel lag).
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Litt skuffet over at det kun tar 10-15t for å nå lvl 100.
Vis hele sitatet...
Tar mye lengre tid hvis man ikke rusher. tok meg 11 timer med autoturnin og skip cinematic etc etc. pur rush.

Skal ta en char og kose meg igjennom hele expansionen nå snart
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
Tar mye lengre tid hvis man ikke rusher. tok meg 11 timer med autoturnin og skip cinematic etc etc. pur rush.

Skal ta en char og kose meg igjennom hele expansionen nå snart
Vis hele sitatet...
^

Nøyaktig hva jeg selv hadde tenkt å gjøre når ting roer seg!
jupp! passe på å ikke bli "garrisoned"

kan ligegodt dele det jeg har funnet ut for å "escape" litt garrison og lignende.

Blir du stuck i garrison queue med 1000 andre så løp ut til talador eller annet sted og alt+f4 og logg inn igjen. Får du slik at hvis du disconnecter med en gang du rører deg etter login så ikke rør noe men få en guildie eller noe til å komme med two man mount som du hopper på så kan du bevege deg fritt igjen!

du kan få en melding om at "another process is in action" eller lignende og da trykker du på logout knappen og tar cancel med en gang. ( happy gaming! )
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
jupp! passe på å ikke bli "garrisoned"

kan ligegodt dele det jeg har funnet ut for å "escape" litt garrison og lignende.

Blir du stuck i garrison queue med 1000 andre så løp ut til talador eller annet sted og alt+f4 og logg inn igjen. Får du slik at hvis du disconnecter med en gang du rører deg etter login så ikke rør noe men få en guildie eller noe til å komme med two man mount som du hopper på så kan du bevege deg fritt igjen!

du kan få en melding om at "another process is in action" eller lignende og da trykker du på logout knappen og tar cancel med en gang. ( happy gaming! )
Vis hele sitatet...
Kan også nevnes at det virker å være "instance-bytte" som er hoved-årsaken til at man sitter fast ved garrison. Heartstones har ikke funka siden release for meg, og hvis man er så dum å velger en FP for å komme seg til sin garrison så opplever man fort å bli stuck på mounten uten å kunne bevege seg i det hele tatt. Jeg fant ut at alt+f4 eller /reload kan teleporte deg til din "instance".

For guds skyld ikke queue for dungeons mens du er i garrison, dette låser deg i instancen uendelig lenge da du ikke klarer å teleportere deg tilbake til hvor du var sist (altså garrison, om du var der når du accepta "summon").


Blizzard kommer nok til å miste endel spillere over dette, enda ingen bedring siden torsdag (US-servere har visst, etter hva jeg har hørt, fått endel god del mer oppmerksomhet når det kommer til bugs og tilbakemeldinger)
Mye av problemene folk snakker om ble løst tidliggere i dag når de hadde rolling restarts av serverene. Har ikke merket noe særlig problemer siden da - og jeg spiller på en av de mest fulle serverene.