Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2429
Hei. Jeg var på utkikk etter en leiligheten, og tror jeg får den. Saken er at utleier bor i England, og har dermed ikke mulighet til å møte meg. Han skrev derimot at det var et utleiefirma "immapro" Eller Fedex/UPS (HVA er dette?? Aldri hørt om?) som da liksom skal ordne dette? Hæ?

Er det trygt? Jeg har aldri hørt om det firmaet før…

Dette var mailen jeg fikk av han:
Thanks for your reply. If you are still interested I agree to rent it to you. You seem to be a nice person. I promise you that you will love the place. The thing is that I’m in United Kingdom already. As I informed you, the price you will have to pay on the first month rent will be 10000NOK + 10000NOK "security deposit" total (20000NOK), with no additional taxes. I need from you one month rent plus deposit. I want to receive the money monthly in my bank account. I trust that there is no problem for you to send money to my bank account. The apartment is ready for you, you just need to receive the keys and the contract to check it, and see if you can accept it. Of course we will need some way to go through this agreement, to allow us ensure that we get what we are expecting. For in it, I have discovered how we could finish the deal securely and quickly, and in this way, you will receive the keys in less than 2 days, if you move quickly as well. An escrow rental company called ImmoPro, which corresponds to FedEx or UPS, offers this solution and will handle both payment and delivery of the keys. I have found a procedure that will allow you to receive keys to it, and in this way, you may see it and decide if you want to live in the apartment or not, before I receive the payment.
Tenkte meg noe slikt. Ville ALDRI overført penger før jeg fikk nøkler…

…men han skrev jo på slutten at jeg fikk bestemme meg før han mottar betalingen?
Sist endret av ~Angelica; 6. september 2014 kl. 21:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Greide å slette forrige post:

Sjekk denne siden: http://www.scamwarners.com/forum/vie...p?f=39&t=72760

Innlegg nummer 2 nesten identisk tekst.
Åhh, takk. For en dust
Fikk akurat den samme mailen i går. Synes hele veien det var noe litt rart, men valgte å fortsette mailingen litt i tilfelle det skulle være sant. Var det den PERFEKTE leiligheten på Majorstuen du også så på eller? Han som kaller seg for Steven Dagestad?
Sitat av Hestepose Vis innlegg
Fikk akurat den samme mailen i går. Synes hele veien det var noe litt rart, men valgte å fortsette mailingen litt i tilfelle det skulle være sant. Var det den PERFEKTE leiligheten på Majorstuen du også så på eller? Han som kaller seg for Steven Dagestad?
Vis hele sitatet...
Sent svar, men ja. En grafisk designer på 56 år visstnok, haha =P Håper noe forferdelig skjer han snart
Sist endret av ~Angelica; 11. september 2014 kl. 18:42.