Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 703
Spiller MYE disc golf/frisbeegolf, og er på fjerde paret sko så langt i år. Har disse bare i herremodell for tida, men nå har altså disse også fått fine hull.

Det blir hull/slitasje ved stortåa på begge føtter. Fra fremkant av skoen og ca. 3-4cm bakover på skoen, i skille mellom gummisåla og overdelen av skoen. Det som dreper de er bevegelsen jeg gjør når jeg driver. På slutten av driven har man en bevegelse der man vrir foten mot høyre. Venstreskoen blir også slitt, men i langt mindre grad. Her er et eksempel på bevegelsen, men jeg har mer vekt på innsiden av foten enn det han her har.


Er det noen som har tips til sko som kan være brukbare/holdbare? Prisklasse opp til 13-1400, men helst ca. tusenlappen. Krav: Vanntette, helt eller delvis. Goretex er en fordel. Helst kunne kjøpes i norske butikker, og må finnes i str. 44.

Har sett litt på disse men finner de ikke i størrelsa mi. Har heller ingen erfaring med Keen. Noen som har prøvd de?