Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2115
Pro Gamer
Heisann! Skal på jobb intervju i morgen, og lurer litt på hva jeg kan forvente å få i lønn om jeg blir ansatt? stillingen: Her Som hjelpearbeider innen bygg. Er det noen som har noe erfaring med dette? eller har noe som helst å si om arbeidsoppgaver ol?
-M4zN
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Dette er jo et perfekt spørsmål du kan spørre om på intervjuet

Noe eksakt tall kan du nok ikke få vite her, det blir mest gjetting og sammenlikning.
Pro Gamer
Trådstarter
Forventer ikke at noen skal sitte med rett tall i hode, men om noen har en ide om hvor mye/lite en hjelpearbeider kan tjene? må vel finnes en minste/max lønn for de som er ufaglært

Hadde også vært fint å få høre noen andre sin erfaring med jobb som hjelpearbeider, er det en okey jobb? pluss og minus sider ved det osv
Sist endret av M4zN; 30. juni 2014 kl. 21:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei! Jeg var hjelpearbeider i en seks måneders periode, som murer. Tjente 130 kroner blank. Kanskje greit å nevne at jeg var 18 år på det tidspunktet.

Arbeidsoppgavene mine var lik de arbeidsoppgavene en murer har, måtte lære raskt heh.
Kompis har jobbet som det. Tjente vel 170kr time , han ble godt likt og fikk dekt kurs osv og ble stillasmontør for dem, jobber nå som det offshore.
Legg innsats i det dersom du kan tenke deg jobb innenfor bygg og anlegg.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Leste igjennom annonsen og kom over: "God holdning og stabilt oppmøte honoreres ekstra" Er ikke dette å forvente av dagens arbeidstakere? :/ bare lurer
Pro Gamer
Trådstarter
Sitat av Gig Vis innlegg
Leste igjennom annonsen og kom over: "God holdning og stabilt oppmøte honoreres ekstra" Er ikke dette å forvente av dagens arbeidstakere? :/ bare lurer
Vis hele sitatet...
haha ja såpass burde det da være ;p