Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 5003
rapper irl
kongamf's Avatar
Fant veien bort til Tungtvann sitt studio. Måtte filme litt for skrytens skyld.

Kong Amf - Dogmedrap
hvor er meg sjæl
alltidvandrer's Avatar
Det derre "fuck alle sammen"-opplegget var skikkelig kleint, ass. Merker at jeg blir lei deg ganske raskt, når du ikke gjør noe nytt, men heller fortsetter å snakke om hvordan du skal ta over rap-Norge og alle andre ikke har en sjanse. Det er spesielt kjedelig når det er så langt fra sant.

"Disse sekundene tar på, for ingen husker hvilken side munningen var på"
??

Men bedre enn det meste norske, da.
Sist endret av alltidvandrer; 13. mai 2014 kl. 14:28.
rapper irl
kongamf's Avatar
Trådstarter
Sitat av alltidvandrer Vis innlegg
Det derre "fuck alle sammen"-opplegget var skikkelig kleint, ass.
Vis hele sitatet...
Kleinhet er veien til rikdom.

Sitat av alltidvandrer Vis innlegg
"Disse sekundene tar på, for ingen husker hvilken side munningen var på"
??
Vis hele sitatet...
De utpulvra skytterne husker ikke hvilken vei de skal peke pistolene sine.
om du legger av deg det dop pratet så kan du komme langt.
ingen liker en ekkel selvgod fyr som innerst inne er så svak at han trenger å "skryte" av hvor mye dop og hvor mye bedre han er en alle sammen...

lær av andre norske rappere, se hvor langt de har kommet ved å rappe om dop...
rapper irl
kongamf's Avatar
Trådstarter
Sitat av lordshiva Vis innlegg
lær av andre norske rappere, se hvor langt de har kommet ved å rappe om dop...
Vis hele sitatet...
Du blir ikke rik på norsk rap selv om du slipper skive, like greit å lage det som passer meg.
Jeg snakker ikke om å bli rik, jeg snakker om hvor mange mennesker du når ut til...

Er fint at du lager det som passer deg og dt du liker selv, vi trenger flere av de.

Men er det ikke bedre å bruke raptalentet ditt på noe som kan hjelpe andre mennesker? spre gode budskap, istedenfor å føre flere mennesker inn i verden av rusmisbruk. og promotere vold. det er greit å ruse seg, men rusmidlene skal respekteres.
hvor er meg sjæl
alltidvandrer's Avatar
Sitat av kongamf Vis innlegg
Kleinhet er veien til rikdom.
Vis hele sitatet...


Sitat av kongamf Vis innlegg
De utpulvra skytterne husker ikke hvilken vei de skal peke pistolene sine.
Vis hele sitatet...
Det er nettopp dette - du bruker noe som gir mening og putter det inn et tilsynelatende tilfeldig sted i teksten. Det gir så lite mening at det blir dårlig.
rapper irl
kongamf's Avatar
Trådstarter
Sitat av alltidvandrer Vis innlegg
Det er nettopp dette - du bruker noe som gir mening og putter det inn et tilsynelatende tilfeldig sted i teksten. Det gir så lite mening at det blir dårlig.
Vis hele sitatet...
Dette poenget ser jeg ikke, men så har jeg da også solbriller på meg.
hvor er meg sjæl
alltidvandrer's Avatar
Du er åpenbart en stolt person, så jeg skjønner at det vil ta tid for deg å ta det innover deg at verket ditt ikke er perfekt allikevel.

Det er lavmål at du svarer slik og deilig å vite at du vet jeg har rett.

rapper irl
kongamf's Avatar
Trådstarter
Sitat av alltidvandrer Vis innlegg
Det er lavmål at du svarer slik og deilig å vite at du vet jeg har rett.
Vis hele sitatet...
Wow. Tenkte mer på at den linjen kommer der jeg føler den passer inn. Rett etter linjene om hvor mange thugs jeg har med gunz, og rett før linjen om at jeg kanskje burde skyte meg selv heller.
Ikke bli så sur da folkens, gutten rapper jo bare Rap kultur.
Dop,damer,penger og våpen.
Generell "fuck deg"holdning.
Jeez,har dere ikke hørt Dirt Nasty eller?
Sist endret av eyecandy654; 13. mai 2014 kl. 16:11.
dope frem og frem, du får spille i oslo snart
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
RAP MER OM SOMMERFUGLER, BRUTTE LØFTER OG VENNSKAP DA!! Nei, vet dere hva folkens: jeg synes ihvertfall det er sykt forfriskende å høre noen småmorsomme linjer om dop og damer.
Sist endret av Olympic; 13. mai 2014 kl. 16:23.
rapper irl
kongamf's Avatar
Trådstarter
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Ikke bli så sur da folkens, gutten rapper jo bare Rap kultur.
Vis hele sitatet...
Gutten med stor G, takk.
Er ikke noe dårligere enn annen norsk rap dette! Teksten var god, gode rim og vittigheter. Ser for meg at dette kan bli godt mottatt av de som liker norsk rap. Objektivt sett.

Min personlige mening er at det høres ut som noen fra bibelbeltet etter noen måneder med tortur endelig gir etter og gjør det torturisten ber om; rapper om ting som strider imot offerets holdninger og verdier, og det med hjertet i halsen. Ser ikke for meg at noen kjenner seg igjen i dette, men så har jeg kanskje dårlig smak.
Overdrevet nok til at det virker som ironi og parodi, heller enn oppfordring til dop og krig.
Men jeg er visst den eneste som synes det, så kanskje jeg ikke tar det seriøst nok.
Jeg synes det var fett, og tar ingenting av det som ble sagt alvorlig.
kongamf: Du har ikke en bakgrunn i Skolekorps, vel? Jeg har leita etter mp3er av EPen uten hell, hvis du har noe liggende liksom.
Sitat av lordshiva Vis innlegg
om du legger av deg det dop pratet så kan du komme langt.
ingen liker en ekkel selvgod fyr som innerst inne er så svak at han trenger å "skryte" av hvor mye dop og hvor mye bedre han er en alle sammen...

lær av andre norske rappere, se hvor langt de har kommet ved å rappe om dop...
Vis hele sitatet...
Nåja, ser ut som at mange liker Kaveh. Det eneste han rapper om er jo dop og kokain.

Se f.eks Snufs.. det handler ikke om mye annet en dop, våpen og penger https://www.youtube.com/watch?v=zWShyw4Dok0
Haha! Råbra!
Bra norsk rap !
hehe, liker det. Fuck alle sammen