Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1379
Hei.

Jeg ser etter ledige stillinger innenfor fruktplukking /lager jobb i forbindelse med en slik jobb som er til utlendinger der språket ikke er så viktig.

Men hvor kan jeg se etter dette?

Ser etter jobb til noen som trenger hjelp fra utlandet, men vanskelig å vite hvor man skal henvende seg der jeg har prøvd NAV for å se på ledige stilligner rundt det jeg ser etter til dem uten å lykkes.

Håper kanskje noen av dere vet hvem jeg bør kontakte?
Sist endret av datahjelp; 27. februar 2014 kl. 16:15.
Slike jobber er mer vanlige på høsten, av åpenbare årsaker....
Sist endret av Leiha; 27. februar 2014 kl. 16:50.
Sitat av Leiha Vis innlegg
Slike jobber er mer vanlige på høsten, av åpenbare årsaker....
Vis hele sitatet...

ja,men det passer bra.
Spørsmålet er hvem jeg bør forhøre meg med?
Kommer litt an på hvor i landet han vil ha jobb. Som regel er det best å snakke direkte med feks. jordbær dyrkere i området. Noen ganger bruker de "bemanningsbyrå" i Polen el som sender grupper til gårdene og ordner med losji, reise osv.
Sitat av Leiha Vis innlegg
Kommer litt an på hvor i landet han vil ha jobb. Som regel er det best å snakke direkte med feks. jordbær dyrkere i området. Noen ganger bruker de "bemanningsbyrå" i Polen el som sender grupper til gårdene og ordner med losji, reise osv.
Vis hele sitatet...

hvor i landet er egentlig det samme
har du noen bra sider jeg kan sjekke ut for dette?

Har virkelig prøvd mye, men vanskelig når jeg har null peiling på slikt
det jeg tenkte er at det er enklest for dem å få en jobb på 3 måneders periode rundt noe slikt der språket ikke er så viktig
www.nav.no

er du på jakt etter arbeidstagere eller jobb selv?

skal dette være svart arbeide eller lovlig arbeide?
Sist endret av DSlhm; 1. mars 2014 kl. 22:13.