Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 753
Yo!
Har prøvd å lage noe old school-inspirert dubstep! Ikke den stilen jeg vanligvis lager, men var utrolig gøy å lage både lydene og låta
Håper dere liker den, og kritikk taes imot med åpne armer!
https://soundcloud.com/the-soapmaker...e-original-mix
For meg personlig ble det litt for tregt tempo, men det er kanskje meningen? Men utenom det så syns jeg lyden og selve temaet på sangen var sykt fett. Minner meg veldig om KOAN sound, og det er en positiv ting Savner litt mer variasjon og progressiv melodi though.
Sist endret av Juicekongen; 18. juli 2013 kl. 07:13.
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Ja, det er meninga at det skal gå litt sakte :P Men kult at du likte det! Variasjon og melodier har jeg aldri vært flink med, men jeg jobber med å bli flinkere! Takk for at du hørte!
Jeg likte sangen godt! Minnet meg om som sagt koan sound. Hvilket program bruker du? Har du laget mye musikk før? Virket som om du kan dette utifra låta.
Sist endret av Rundballe`n; 18. juli 2013 kl. 12:55.
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Takk, takk! Jeg bruker FL Studio! Ja, jeg har da laget en del musikk nå. Begynte å lage musikk i FL Studio i Januar 2012. Så har fått prøvd meg litt
Ikke lenger enn siden januar 2012? WOW. Har hørt en del av de andre sangene dine og der er awesome
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Ikke lenger enn det, nei! :P Men begynte ikke å ta det "seriøst" før juni/juli i fjor, haha. Takk! Setter pris på det!