Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2984
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
hei og hopp! Vil med dette dele en opplevelse fra ett rave jeg var på i helgen.

Klokka er ca 21.00, jeg og ca 7 andre er på vei til bussen for å delta på den festen jeg har gleda med til siden jeg fikk høre om det. Jeg hadde gitt opp letingen etter MDMA, da det virket som det ikke var noe å finne i Bergen, og hadde kjøpt inn ett halvt gram Amfetamin av realtivt dårlig kvalitet. Jeg gikk på do før bussen kom, helt ut halve innholdet av posen på telefonen og mekket en stripe. Jeg angret. Har aldri vært borti Amfetamin som har luktet så ille før! Droppa den andre stripen jeg hadde linet opp i ett rizla, og løp til bussen.

jeg var litt overdådig gira, og hoppet og spratt rundt på vei til bussen, Selvom speeden var langt fra nådd blodårene mine, Og jeg hilser på alle og enhver som skulle henge seg på oss stemningen er høy på bussen: To bakerst sitter og ruller joints, En sitter og chugger en whisky og jeg sitter og mekker ett dropp med den fæle Amfetaminen igjen (kan nevnes at ett av oss sa det luktet helt fram til døren forran, enda vi satt bakerst).

Jeg kjenner speeden. Ågud, er kommer prikkinga! oppturen var ganske lang og sakte, men jeg var RASKT av bussen når vi ankom stedet

Vi står utenfor og spliffer litt, før hele gruppa går inn. Jeg hilser på diverse tilfeldige folk, Og de jeg kjenner som er med å arrangere. lokalet var RÅTT. String art, Uv lys og UV malerier og ett sammensurium av lasere: Jeg kjennete jeg ikke kunne vente lenge på musikken.

Ca 10 min etterpå starter det. Line-up`en består av halvt tech og halvt psytrance, Så tech kom først. Jeg og tre andre (to jenter, en gutt) står midt på dansegulvet, jeg fistpumper og spretter rundt om kring, herlig

Flere bekjennte ankommer, Få av de danser (lite form, noen var slitene), Så jeg går ut for å sigge. Selvfølgelig gikk ikke det da jeg ble fora med spliff i sekundet jeg traff kjenntfolk. Formen går fra hyper til en litt flytende form av ren energi. Jeg følte meg som supermann, bare full

Jeg går til innkjøp av to glowsticks, Og prøver tappert å leke poi-pro med de. Gikk ikke dansegulvet fylles og jeg danser i noen timer til, før jeg går ut for enda en røyk. Nå er jeg klar i toppen og så svett av det rannt dråper fra hårtuppene mine x)

Jeg møter en venn i inngangen, som sier han tok med litt kokain og noe sinnssykt myk, Mørk hasj jeg har lengtet etter siden jeg fikk smake den. Så jeg tenker "hva faen" og kjøper ett gram av Hasjen og ett gram av Kokainet.

En venn av meg (WhyNot! her på forumet) fikk i oppgave å mekke ett pipetrekk, da jeg MÅTTE danse! DanseDanseDanse!!! Han mekker opp, Og vi går ut og røyker. Perfekt harmoni, Og jeg er hverken høy, Eller edru. jeg er glad! <3 Alt føles mykt ut, Og jeg kunne bare ikke slutte tenke på hvor heldig jeg er som får være en del av dette!

Vi spoler litt fram: Etter ytterligere noen timer med dansing (ikke vits å spørre om tid engang, Jeg glemmte hva en klokke var den kvelden) får jeg tilbud om LSD. Såklart vil jeg ha LSD! Den mystiske mannen med dreadlocks og skjegg som står i midten av gruppen med ivrige kjøpere presser en dråpe fra en øyendråpeflaske ned på hånda mi. Jeg slikker den ivrig i meg, og takker for turen

Inn å danse!

Det går en stund, så kjenner jeg det. Den fine prikkingen i kroppen, Og varmen som brer seg over hele brystet mitt! En herlig følelse, så jeg gikk inn, Stillte meg midt på Dansegulvet, og hevet armene i påvente av take-off (Psytrancen hadde tatt over, Noe jeg var ekstremt glad for).

Når bassen begynner å dunke, Og melodiene synger i ørene befinner jeg meg gyngende på gulvet, I sikker tro om at jeg var i himmelen. De komplekse mønsterene skapt av laserene i taket, er så små stjerner, og jeg klarer ikke slutte å se på de. Jeg måtte sette meg ned med veggen, Hvor jeg satt i 5 minutter eller noe slikt å bare kjennte frysningene gå oppover ryggen min, Mens jeg dro fingrene gjennom det gjennomsvette håret mitt.

Mot slutten var jeg helt knust i kroppen. Det kjennes ut som om noen hadde kjørt over meg gjentatte ganger, Så jeg satt meg ned og mekket en joint mens jeg prata med en tilfeldig person som hadde litt for mye etter ett skudd med Amfetamin.

Jeg merka at drøvelen min var hoven, Og jeg såvidt kunne snakke, Og da med en fryktelig boblestemme (Jeg hørtes rimelig dum ut, mildt sagt ). Så jeg gikk ut og fyrte opp jointen, gikk deretter inn og så forlot jeg stedet med ett gangsperr i hele kroppen jeg håper jeg aldri må oppleve igjen.

Allt i allt var det en fantastisk kveld, dog jeg nå, tre dager etterpå fortsatt har rimelig vondt i store deler av armer, ben og rygg

takk for meg
Litt av en fest
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Det var mye droger på en kveld..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg føler jeg blir høy bare jeg leser det.