Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3159
Tynn i håret
ha12d's Avatar
Har stygge mistanker om at dealere pensler platene med syntetiske cannabinoider for tiden. Noen meninger/erfaringer angående dette?
Sitat av ha12d Vis innlegg
Har stygge mistanker om at dealere pensler platene med syntetiske cannabinoider for tiden. Noen meninger/erfaringer angående dette?
Vis hele sitatet...
Ville i såfall være en ganske uøkonomisk greie for dealere... tviler på at de fleste dealere vet hva synt er for noe en gang... syns ikke folk behøver være redde for det akkurat...
Ikke helt sant cannaslut. Har opplevd det innad i miljøet før, hvor de har innført dårlig til middels god grønt, og blandet i syntetisk for å gjøre at den virker mye mer potent enn hva orginal produktet er. Er desverre kun profitt noen tenker på; og om de kan velge å kjøpe 1 kilo dårlige saker for rundt halvparten av prisen de hadde betalt for et godt produkt, og blande det med synt, sier det vel seg sitt. Skal dog sies at ikke mange gjør dette, men det har forekommet. Slik som på lik linje hvor de i spessielt utlandet, har blandet i glasskrystaller for å gjøre produktet tyngre.
De aller fleste varmer hasjen sin for å gjøre den lettere å mekke med, da evaporerer det syntetiske virkestoffet. Tviler dog ikke på at diverse dealere sprayer grønt med syntetisk.
De løser opp f eks jwh i aceton og trekker det inn i weeden, så lar de acetonen fordampe...
Sitat av ha12d Vis innlegg
Har ingen anelse om hva synt koster i pulverform da men. Der jeg bor har iallefall både kvalitet og pris steget betraktelig etter syntetisk kom på markedet..
Vis hele sitatet...
Kan jeg bare spørre hvor gammel du er først?

Jeg ser for meg to forskjellige tolkninger av det du sier:
Enten har du fått tak i bedre hasj en det du er vant med og mistenker det er tilsatt noe. "Den har blitt pensla med heroin"

Eller så er det bare en hasj med et godt TCH % i seg, men ikke har blitt curet og stelt riktig i etterkant. Det er en kunst i Østen, men ikke alle mestrer det
Sist endret av Dodecha; 1. januar 2013 kl. 15:50. Grunn: Prisdiskusjon
Før så røyket jeg dårlig hasj, men etter ca et år med røyking så fant jeg ut av en helt annen verden innen hasj. Har fått knusktørre bønner som har sparka VELDIG godt ifra seg! Mens også klissete oljete klumper. Tror bare du har fått tak i godsaker
Sitat av ha12d Vis innlegg
Er det egentlig uøkonomisk? Kjøp dårlig marrok til 7k plata. Selg for 20k plata. Har ingen anelse om hva synt koster i pulverform da men. Der jeg bor har iallefall både kvalitet og pris steget betraktelig etter syntetisk kom på markedet..
Vis hele sitatet...
du kan blande ut synt me aceton, og spraye muligens på plata. Blir neppe pensla, i og med at synt er jævla potent, og det hadde blitt alt for dyrt.
En brukerdose på synt kan være fra 0.05 mg til 0.15mg som vanligst, og skulle dette blidd pensla på plata, så hadde det blidd for mye rett og slett.
Mulig at det sprayes på med aceton, men er uokonomisk det også, med mindre du får synten relativt billig.


Har smaka på nå gobeis nå, så beklager om det ble dårlig skrevet
Sist endret av Dodecha; 1. januar 2013 kl. 15:49. Grunn: Prisdiskusjon
Dette med pensling, er det legit? Nå tenker jeg ikke i hovedsak på syntetisk cannabis, men hører stadig av hvertfall den yngre garden at de røyker pensla med minus osv? Tar dog dette med en spade salt, men er dette normalt å praktisere for dealere?
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Dette med pensling, er det legit? Nå tenker jeg ikke i hovedsak på syntetisk cannabis, men hører stadig av hvertfall den yngre garden at de røyker pensla med minus osv? Tar dog dette med en spade salt, men er dette normalt å praktisere for dealere?
Vis hele sitatet...

Det er en myte.
Sitat av AzorinJ Vis innlegg
Koster ca 600 kr / g, der du kan blande ut synt me aceton, og spraye muligens på plata. Blir neppe pensla, i og med at synt er jævla potent, og det hadde blitt alt for dyrt.
En brukerdose på synt kan være fra 0.05 mg til 0.15mg som vanligst, og skulle dette blidd pensla på plata, så hadde det blidd for mye rett og slett.
Mulig at det sprayes på med aceton, men er uokonomisk det også, med mindre du får synten relativt billig.


Har smaka på nå gobeis nå, så beklager om det ble dårlig skrevet
Vis hele sitatet...
Uansett så er det ikke JWH-018 i pulverform som er vanlig å bruke når det skal blandes ut i hasj. JWH'en tilsettes gjerne hasjen når den er i flytenende form, altså før det har blitt til pulver. Og da ser det ut som noe slags rød-brun søle som blandes med pulverisert hasj/tørrsikt for så å bli presset til plater. Se denne videoen så kan man se ca hvordan det ser ut når det blir tilsatt hasj.

Men alle som har røyket en stund vil merke det ganske lett om man røyker prima varer, eller noe som er blandet ut med RC's. Det er trossalt en grunn til at syntetiske cannabinoider ikke selger bedre enn ekte varer!
Sist endret av Dodecha; 1. januar 2013 kl. 15:49. Grunn: Prisdiskusjon
unner ingen å få cannabinoider i hasjen sin. Fy for no svineri. Smaker dritt, har diverse ubehagelige bivirkninger, mye større muligheter for overdoser og rusen kan ikke måle seg med ordentelig bønne. Vi veit ingenting om stoffene og hva det gjør med folk etter langtidsbruk.
De pusher ut nye cannabinoider hver måned omtrent, så det kommer noe billigere og kraftigere og enda mindre testa på løpende bånd.

Håper dette er blandt de siste dårlige trendene vi får før en legalisering eller noe sånt, for disse stoffene kan umulig være bra å ha i seg. Syntes videoen over illustrerer ganske godt at dette er no nasty shit.
Sist endret av Bothrops; 31. desember 2012 kl. 17:20.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
unner ingen å få cannabinoider i hasjen sin.
Vis hele sitatet...
Ja fysj! Hadde jeg fått cannabinoider i hajsen min hadde det virkelig blitt drap..

Tror kanskje det er syntetiske cannabinoider du tenker på ja..
ArbeidsledigProletar
Tviler på det. Om du har røyka litt før vil du fort merke, ihvertfall JWH, på at rusen ikke har i nærheten av samme "varme" som ekte varer og ikke minst... Det smaker jo DRITT.