Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2060
God kveld i stogo! Jeg sitter i mine kreative tanker å funderer på forskjellige måter å mekke på. Å i den sammenheng lurer jeg på i hvor stor grad hasj smelter? Ved riktig oppvarming er det mulig å få det rennende flytende?

Tanken går ut på en liten metalltrakt som varmes opp for å få hasjen så flytende at jeg kan ha en ulukket joint å rett og slett legge et pent lag med hasj på toppen før jeg lukker den? I mitt hode ville dette ført til veldig jevn fordeling?
Litt av tanken er å gjøre det litt avansert å fornuftig.

Det er ingen tvil om at dette er tungvint kåntra å mekke på vanlig måte, men det er jo litt intressant å tenke utenfor boksen iblant også..
Skulle det bli til at jeg prøver kan jeg jo sikkert ta noen bilder å forklare hvordan det gikk.

Hva med å konstruere et lite doseringsanlegg hvor du bare setter inn papir i bund så fikser maskinen resten selv? Det er mange her med kreative hoder, kanskje noen har innspill?
Det funker a dryppe hasjolje over siggen etter hva jeg har hort, men ser for meg at flytende hasj blir veldig, veldig tjukk sammenlignet med olja? Ser ikke for meg at et klarer a renne gjennom hele siggen og fordeler seg jevnt.

Men prov er du snill. Ble nysgjerrig.
Om du så klarer å få hasj flytende, er det jo lettere å bare smøre det på en vanlig sigarett. Mener å ha sett noe slikt på en strain hunters dokumentar.
Kan like gjerne smøre det på brødskiven da! Hehehehehe! Namm!
Hvis det går ann og få det veldig flytende(typ sirup/olje aktig) er det da mulig og få det inn i ei sprøyte med veldig tjukk sprøytespiss? tenker da på city joints og sprøyte oljen i midten på en sigarett eller noe.
Hvor flytende den kan bli kommer ann på hvordan den er produsert, presset og ikke minst hvor potent den er.
Som oftest blir hasj lettere/mer flytende jo bedre vare det er.
Haha nå har ballen begynt å trille! Sitter å konstruerer et doseringsanlegg med trakter, roterende blandeskruer, varmeelementer å hele sullamitten! Det blir som jigsaw skulle lagd det sjæl!
hahaha, legg ut video når den er ferdig! Dette vil jeg se.
Choose life...
Bardo's Avatar
Se heller på hvordan man lager olje av hasjen du, det er for mye plantemateriale i vanlig hasj for at det skal kunne bli flytende.

Men du får ha lykke med eksperimentet!
Sitat av Cortec Vis innlegg
Kan like gjerne smøre det på brødskiven da! Hehehehehe! Namm!
Vis hele sitatet...
Dude, gjett hvem som prøvde det en gang. Ja ---> Meg.
Verste jeg har gjort i mitt liv. Haha. Prøvde å dekke med verdens tykkeste lag filadelfia-ost og bringebærsyltetøy, men alt var fånyttes. Nærmeste jeg har vært å kaste opp ved oralt inntak av Cannabis :-)
God hasj smelter som regel helt med varme, men for å få den permanent flytende må du nok trå til med løsemiddel, f.eks alkohol... Mesteparten av det som finnes har desverre for mye plantemateriale i seg.
Kan nesten garantere at det ikke vil renne lenger ned enn en halv cm i jointen Om du har bra greier vil det bli flytende nok til å renne gjennom trakta, men vil i såfal stivne når det treffer tobakken og fucke det til før det renner gjennom
kommer til å ende i pipa :P

Edit: Jeg kan ha misforstått ideen litt.
Sist endret av Masclet; 8. desember 2012 kl. 08:15.
Funker det å ta det i sigaretter som mange nevner over?
Tar ikke filteret opp det meste THC/CBD?
Bland hasj med litt alkohol/aceton, la det stå i noen timer og rist med jevne mellomrom.
Filtrer ut plantemateriale gjennom kaffefilter.
Dypp sigg/joint i løsningen du sitter igjen med til det er gjennomblaut(hvis du skal ha helt jevn fordeling)
Legg det til tørk, eventuelt heng det over løsningen slik at det som renner av drypper tilbake.
Røyk deg møkka fjern

Du kan regne ut hvor mye hasj du får i hver sigg med å regne antall sigg per gram hasj du har brukt. Det kan være lurt å bytte ut filteret.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Haha nå har ballen begynt å trille! Sitter å konstruerer et doseringsanlegg med trakter, roterende blandeskruer, varmeelementer å hele sullamitten! Det blir som jigsaw skulle lagd det sjæl!
Vis hele sitatet...
Du må filme dette og legge ut en link til oss.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Hva hvis man tar og fyller ett lite glass med sprit....

Så smelter hasjen i en stekepanne og heller over mens det er flytende i glasset og styrter glasset?

Hasj-shot? xD
Sist endret av deGrønne Skoger; 17. desember 2012 kl. 20:03.