Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 669
0x80070570
noen som har fått den opp noen gang når de har prøvd å installere windows 7 ?
ja ihvertfall når maskinen klarer å formatere hdd til raw
prøvd å formatere 4 ganger og har brent ut 5 cder med windows 7 som jeg prøver å installere men alt i alt så blir jeg stoppet 50% med den feilmelding når jeg prøver å installere det
kjørt memtest
hdd test med spinrite og ubcd
men ikke funnet noen feil .
fikk også opp feilmelding når jeg prøver å installere ubuntu bare for test sake virker for meg som det er virus som gjør det kødder med hdd men har ikke peling på hvordan det går ann å fjerne virus ifra hdd uten å måtte fjerne ram cmos batteri.

har noen noe ide om hva det kan være? litt vel surt å skifte hdd når den egentlig ikke er ødelagt..
Trur nokk ikkje det er virus vist du har fomatert harddisken, men ja du kan prøve å resette cmos, vist ikkje så kan det hende memtest tulla seg, vist du tar ut ein og ein rambrikke.
Hadde samme problemet, sannsynligvis noe galt med cd/dvd-romet eller harddisken. For meg funket det når jeg puttet windows over på en bootable minnepenn og innstallerte windows gjennom den