Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3698
hoi (polloi)

FInnes det et program som lar meg koble telefonen min til PC-en via blåtann, så jeg kan lese SMS og slette disse SMS-ene?

På forhånd takk
Det er en åpenbar informasjonsmangel i tråden din. Det er noe vi trenger å vite, for å kunne hjelpe deg. Svaret på spørsmålet ditt er uansett ja, med visse forbehold.
tittel
Zahremar's Avatar
Trådstarter
Sony Ericsson K610i, regner jeg med er det du vil vite. :-) Det glemte jeg å ta med, beklager!
Sitat av Neocon
Sony Ericsson K610i, regner jeg med er det du vil vite. :-) Det glemte jeg å ta med, beklager!
Vis hele sitatet...
Det var nok det jeg ville vite ja floAt's Mobile Agent er et freewareprogram, som skal være i stand til det du ønsker.
tittel
Zahremar's Avatar
Trådstarter
Tusen takk skal du ha! :-D
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
For de av dere som har Nokia, kan dette lett la seg gjøres med Nokias eget program Nokia PC Suite.
Kan også hjertelig anbefale MyPhoneExplorer til SonyEricsson
Har du netcom kan du bestille SMSpluss, da får du alle smsene på e-post og mobil. Ganske praktisk vis du har glemt mobilen et sted og du sitter på pcen. Koster dog 15kr i mnd.

Trenger bare å sende SMSpluss til ??1989??

Så SMSpluss kopi "epostadresse"
Sist endret av Kugie; 19. april 2008 kl. 18:26.
Finnes det noe slikt for iPhone mon tro?
Sitat av detos
Finnes det noe slikt for iPhone mon tro?
Vis hele sitatet...
Ikke via Bluetooth. Kanskje etter at v.1.2/v.2.0 kommer i juni. Det finnes et 3. partsprogram som heter iPhone PC Suite hvor man kan lese sms, ta backup, redigere kalender osv, men det er fortsatt veldig buggy. Ta backup av viktige ting på telefonen før du evt. prøver det.
Det går fint an å lese tekstmeldinger gjennom PC-Suite 3.1 for Sony Ericsson mobiler. Er ikke helt sikker på om det følger med alle SE mobiler, men fulgte hvertfall med min.

Hvis det ikke fulgte med kan det lastes ned her
▼ ... flere år senere ... ▼
Veldig gammel tråd, men ser ikke behovet for og lage ny.
Men har greid og knust mobil skjermen min helt, og har sånn fått sånn 20 meldinger ich og nysgjerrigheten for hva som står i meldingene tar omtrent over nattesøvnen min (neida)!
Noen måte og få lest disse av på pcen? Kan altså ikke se skjermen eller bruke touchen på mobilen.
Har en Sony Ericsson X10 Mini Pro(?).

Takker for svar på forhånd.
kan jo prøve dei programma som er linka til?
Sjekket bare opp tipset til DonTomaso, men den var utgått.
Tenkte først og sjekke på napp før jeg sjekket de andre med tanke på at ødelagt skjerm ikke var ett av problemene til TS og med tanke på at tråden var så gammel.

Update;
Sliter nå med og få kontaktene mine over fra forrige mobil til nye mobil.
De lå visst ikke på minne kort og ikke på sim kort, så de må vell ligge på mobilen.