Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 870
Riktig god natt (?) alle sammen!

Er det noen som har et par bra sanger på lager som denne? (Ligger flere i spillelisten.)
Elsker sangen og musikkvideoen, blir alltid i godt humør av den, og ler hver gang alle påstår at jeg tar helt av med sang og dans. Trenger flere sanger som er like "livlige" og "positive"!

Forslag anyone?
Det her er tidenes godlåt. Blir du ikke i godt humør av den, har jeg mine tvil om at du noen sinne blir lykkelig.

Ellers har man Jacky Jean - To the Top, Oslo Ess - Hold Deg Våken, Black Stone Cherry - Like I Roll, Shooter Jennings - Walk of Life og Zac Brown - Knee Deep som jeg kom på nå i farta.

EDIT: Du kan forresten bare sjekke ut lista mi her. Ned samme gata som det du linker til i OP.
David Haselhoff?!?! (Din lille luring)

Ben Harper - Sexual Healing

Tom Petty - Free Falling som igjen minner meg om scenen her. (som igjen minner meg på scenen her,) Rett og slett en gladsang.

Heavy Joik

Somewhere over the Rainbow - Israel "IZ" Kamakawiwoʻole
Sitat av stagg Vis innlegg
David Haselhoff?!?! (Din lille luring)
Vis hele sitatet...
Musikkvideoen skriker jo lykke!
Denne:

https://www.youtube.com/watch?v=DHEOF_rcND8

Blir glad og lykkelig av å høre den !!!!
Let's Go Sunning - Jack Shaindlin fra Fallout

Civilization - Danny Kaye And the Andrew Sisters også en Fallout sang

Three Hits - En god røyk (1964) hørte om den på forumet her (tror jeg)

Peter Fox: Alles Neu (official Video) Hehe må ha med videon.. fant jeg på Cracked.com


Er en annen jeg vet om, uten sang.. der det er en animert oransje figur som sitter på gata og spiller kjempe chill musikk på guitar, klarer ikke finne den, men husker en venn av meg introduserte den ca. sånn: Nå skal jeg gjøre sånn at alle sitter med ett smil på munnen..
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Jeg blir alltid i godt humør av Orchestra Baobabs Boulmamine.
Blir alltid glad av Pearl Jam - Even flow
Sist endret av ee221; 7. oktober 2012 kl. 13:04.