Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1188
Heisann godtfolk! Sitter her i mitt stillesinn og prøver å logge på LoL uten hell. Jeg får opp denne feilmeldingen og prøver å finne en løsning. Først og fremst, så prøvde jeg Sync the Clock in Windows forslaget uten lykke. Videre prøvde jeg å google litt rundt og søke litt på bla hardware.no og Freak, men finner ikke helt ut hva dette skal være godt for? Jeg får opp følgende feilmelding når jeg forsøker: Systemfeil 5 har oppstått. Ok, hva nå? Jo jeg googler litt videre, men finner ingen forstårlig framgangsmåte og fikse dette på, så jeg spør pent, kan noen vær så snill å hjelpe meg litt?
Du kan jo begynne å eliminere forskjellige feil. Først, sjekk at klokka er stillt riktig (nå er den 4:46 til meg, sjekk her)

Så kan du prøve å skru brannmuren av. Om du klarer å logge inn da, så har du funnet problemet. Skru den på igjen rett etterpå.

Kode

1: Trykk start, og søk etter "brannmur"
2: Velg "Kontroller brannmurstatus"
3: Velg "Slå Windows-brannmuren av eller på" på venstresiden
4: Trykk "Slå av Windows-brannmuren"
5: Trykk "OK"
Om dette løser problemet, så gjør følgende etter å ha skrudd på brannmuren igjen:

Kode

3: Velg "Avanserte innstillinger" til venstre
4: Trykk "Innkommende regler" på venstresiden
5: Velg "Ny Regel..." på høyresiden
6: Legg til for de som Riot anbefalte
Make sure that Port 2099 is open
Make sure that LolClient.exe has been added to your firewall exceptions list.
Vis hele sitatet...
Sist endret av L33tenGutt; 7. august 2012 kl. 04:58.
Sitat av L33tenGutt Vis innlegg
Du kan jo begynne å eliminere forskjellige feil. Først, sjekk at klokka er stillt riktig (nå er den 4:46 til meg, sjekk her)

Så kan du prøve å skru brannmuren av. Om du klarer å logge inn da, så har du funnet problemet. Skru den på igjen rett etterpå.

Kode

1: Trykk start, og søk etter "brannmur"
2: Velg "Kontroller brannmurstatus"
3: Velg "Slå Windows-brannmuren av eller på" på venstresiden
4: Trykk "Slå av Windows-brannmuren"
5: Trykk "OK"
Om dette løser problemet, så gjør følgende etter å ha skrudd på brannmuren igjen:

Kode

3: Velg "Avanserte innstillinger" til venstre
4: Trykk "Innkommende regler" på venstresiden
5: Velg "Ny Regel..." på høyresiden
6: Legg til for de som Riot anbefalte
Vis hele sitatet...
Done, men ikke godkjent. Kommer fortsatt ikke igjennom. Jeg finner det utrolig rart egentlig, for jeg satt og spilte senest igår natt.. Plutselig nekter klienten meg tilgang bare.. Klokken er uptodate pga jeg har stilt den manuelt.. Om det er til noen hjelp, så virker det ikke som utorrent vil fungere heller. Merkelige greier..
Prøv en restart?
Det er ikke så rart, serveren var nede i går.
west serveren er mindre stabil enn north og east, jeg vet ikke hvorfor. Etter patcher går av og til west serveren ned. Dette er vel pga. de må stabilisere patchene, blir som regel en del "glitcher" etter en patch som må rettes ut, samt så skrur de av serveren om det blir et unormalt antall innlogginger over en viss periode. Dette vil jeg anta er for at ikke "anlegget" skal crasher. Dette er rene teorier da men, det er hvertfall slik jeg har forstått det.
Ble kontaktet av telenor. De har sperret nettet pga infisert data med virus..
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Too much CP makes telenor kjipe