Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 588
Heihei, freaks

Er det noen av dere freaks som kan anbefale noen gode steder å sove i Berlin?

Jeg og en venn skal sove en natt i Berlin i September. Da vi ønsker å nyte litt av byens uteliv () , ønsker vi å bo nogenlunde sentralt. Det kan imidlertid ikke være så altfor dyrt, så typ hotell Ritz er uaktuelt. Vi ønsker helst å bo på dobbeltrom (Sovesal på ungdomsherberge er uaktuelt). Noen som kan anbefale noe?

Skal nevnes at vi begge er 17 år gamle.
Sitat av Murdergoon Vis innlegg
Heihei, freaks

Er det noen av dere freaks som kan anbefale noen gode steder å sove i Berlin?

Jeg og en venn skal sove en natt i Berlin i September. Da vi ønsker å nyte litt av byens uteliv () , ønsker vi å bo nogenlunde sentralt. Det kan imidlertid ikke være så altfor dyrt, så typ hotell Ritz er uaktuelt. Vi ønsker helst å bo på dobbeltrom (Sovesal på ungdomsherberge er uaktuelt). Noen som kan anbefale noe?

Skal nevnes at vi begge er 17 år gamle.
Vis hele sitatet...
Mange bra 4 stjernes hotell å få tak i Berlin til 50 eur natten. Vær obs på at veldig mange krever 18 års grense for å sjekke inn! Dere må derfor lese godt på vilkårene før dere bestiller... Jeg ville også sjekket hotels.com og finn.no for å samenligne ting. Jeg kan også anbefale noe som heter priceline.com der sier man hvor mye man vill by for et rom. Der byr man så lavt man vill å kan spare mye. Jeg har ikke brukt den selv, men har hørt mye bra om den på forum...