Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 842
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
halla! skal inn og kjøpe en dose mdma (150mg) og lurer på om dette er farlig elelr dummt på noen måte i kombinasjon med cipralex? dette er første gang jeg prøver, akter å ta det i kveld og jeg tok en 5mg cipralex rundt kl 11 på morgenkvisten i dag
(ja, jeg søkte, fannt ingenting)
Dette kan faktisk være veldig farlig. Du kan risikere serotonin forgiftning, noe som kan være dødelig.

http://www.altomhelse.info/sykdommer...n-syndrome.php
Sist endret av InTrance; 26. april 2012 kl. 19:47.
Om det er farlig eller ei vet jeg ingenting om, men fra erfaring vet jeg at MDMA gir tilnærmet 0 effekt om man går på SSRI-medikamenter.
Dette er en kombinasjon som har svært alvorlige interaksjoner. Ikke gjør det, det er faktisk livsfarlig.

Etter 3-5 halveringstider er alt legemiddelet ute av kroppen. I felleskatalogen står det at ved gjentatt dosering er halveringstiden 30 timer, og på wikipedia står halveringstiden oppgitt som 35 timer. Jeg ville dermed ha ventet 4-6 dager før jeg hadde tatt MDMA. Husk at halveringstiden kan forlenges dersom du går på andre legemidler/rusmidler, eller har lever- eller nyresvikt.

Dersom du velger å innta MDMA før alt av Cipralex er ute av kroppen bør du være svært obs på symptomer som kramper, skjelvinger, kroppstemperatur over 38 grader Celcius, og overaktive reflekser. Da bør ambulanse kontaktes.
Sist endret av Vargas; 26. april 2012 kl. 20:44.