Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2756
Hei folkens.

Jeg er på nippet til å rive ut håret mitt nå, har sittet i flere timer for å prøve å finne undertekster til en serie til min søster. Jeg har letet opp og ned gjennom masse sider google har sendt meg til i mitt søk etter undertekster, men til ingen nytte. Finner verken norske, svenske eller danske undertekster. Hadde det ikke vært for at min søster må ha norske undertekster hadde jeg bare lastet ned engelsk tekst, men det er ikke alltid så lett.

Jeg har letet gjennom masse sider, for å nevne noen, men garantert ikke alle:

Kode

subscene.com
tvsubtitles.net
u-subtitles.com
opensubtitles.com
sub-titles.net
subtitlesource.com
tvsubtitlesindex.com
undertexter.se
undertekster.no
norsub.com
allsubs.org
mysubtitles.com
Så jeg kommer hit i håp om at noen smarte hoder vet hvor jeg kan få tak i subtitles til serien jeg leter etter, "One Tree Hill S08 720p HDTV x264 ZmN". Det er kun S08 det er snakk om, men det virker umulig å finne tekster.

tl;dr: Norsk / svensk / dansk undertekst til "One Tree Hill S08 720p HDTV x264 ZmN"

Takker for all hjelp, hvis det er noe å få.
Ville det ikke vært lettere å bare lete etter en torrent som kommer med tekster?
Tok meg nærmere 30 sekunder å finne undertekster. Ikke på norsk vel og merke: http://www.tvsubtitles.net/tvshow-16-8.html. Finner også noe på bukta som kanskje fungerer om ikke overstående link ikke fungerer som følge av 720p. Send meg en PM så skal du få link.
Sitat av Lacost33 Vis innlegg
Tok meg nærmere 30 sekunder å finne undertekster. Ikke på norsk vel og merke: http://www.tvsubtitles.net/tvshow-16-8.html. Finner også noe på bukta som kanskje fungerer om ikke overstående link ikke fungerer som følge av 720p. Send meg en PM så skal du få link.
Vis hele sitatet...
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Finner verken norske, svenske eller danske undertekster. Hadde det ikke vært for at min søster må ha norske undertekster hadde jeg bare lastet ned engelsk tekst, men det er ikke alltid så lett.


tl;dr: Norsk / svensk / dansk undertekst til "One Tree Hill S08 720p HDTV x264 ZmN"
Vis hele sitatet...
[COLOR="White"]Ti usynlige tegn[/COLOR]
Sitat av Lacost33 Vis innlegg
Tok meg nærmere 30 sekunder å finne undertekster. Ikke på norsk vel og merke: http://www.tvsubtitles.net/tvshow-16-8.html. Finner også noe på bukta som kanskje fungerer om ikke overstående link ikke fungerer som følge av 720p. Send meg en PM så skal du få link.
Vis hele sitatet...
Som sagt, min søster må ha enten norsk, svensk eller dansk undertekst og siden du linket til (som jeg forøvrig har sjekket før), har ingen av delene.

Og, for å finne en torrent som har tekstene jeg trenger, må man mest sannsynlig være medlem av en torrentside som faktisk legger ut torrenten med riktig undertekster, og det er jeg ikke.
Sist endret av Dimergon; 8. februar 2012 kl. 22:48.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Hei folkens.

Jeg har letet gjennom masse sider, for å nevne noen, men garantert ikke alle:

Kode

subscene.com
tvsubtitles.net
u-subtitles.com
opensubtitles.com
sub-titles.net
subtitlesource.com
tvsubtitlesindex.com
undertexter.se
undertekster.no
norsub.com
allsubs.org
mysubtitles.com
Vis hele sitatet...
Hvis du har søkt gjennom alle de sidene der er det nok bare å smøre seg med tålmodighet. Jeg undersøkte om norbits hadde tekst til den episoden, men der var det bare oversatt t.o.m. s07.
Sist endret av Jaso; 8. februar 2012 kl. 22:51.
Ekspert på påstander
Er jo en mulighet å lage egen tekst for serien? Hvis du skriver how to make subtitle on a movie eller noe i den duren på google eller youtube. Men det er en lang jobb og ikke minst krevende jobb. Men jeg ville gjort for søsteren min. Alt for søsken vet du Hvis du ikke finner subtitles for serien da
Sitat av IRead Vis innlegg
Er jo en mulighet å lage egen tekst for serien? Hvis du skriver how to make subtitle on a movie eller noe i den duren på google eller youtube. Men det er en lang jobb og ikke minst krevende jobb. Men jeg ville gjort for søsteren min. Alt for søsken vet du Hvis du ikke finner subtitles for serien da
Vis hele sitatet...
Hadde det vært min søster/bror så hadde h*n fått se med engelsk tekst.
Jeg tekster ikke en film for broren eller søstern min.
Last ned engelsk tekst, så oversetter du den til norsk med google translate.
Sitat av arwex Vis innlegg
Last ned engelsk tekst, så oversetter du den til norsk med google translate.
Vis hele sitatet...
Litt for tungvindt og unøyaktig å bruke Google Translate.

Men rop ut om noen av dere faktisk har eller vet om hvor jeg kan finne undertekst til seson 8 av One Tree Hill! Trenger ikke være en pakke med tekst til alle episodene, kan godt være kun til en episode. Har funnet dansk tekst til episode 1 & 11 så langt.
Vil anbefale deg å titte på Addic7ed.com! Finner du det ikke der, er det nesten bare å gi opp

Edit; Sorry, jeg så ikke det var nordic subs du ville ha..
Sist endret av br4inz; 10. februar 2012 kl. 13:52.
Sitat av br4inz Vis innlegg
Vil anbefale deg å titte på Addic7ed.com! Finner du det ikke der, er det nesten bare å gi opp

Edit; Sorry, jeg så ikke det var nordic subs du ville ha..
Vis hele sitatet...
Damn deg! Jeg skulle akkurat til å nevne det. Jeg ble SJOKKERT over hvor vanvittig stor liste med serier som lå der.

Man finner bl.a svenske tekster på denne siden. (edit; men ikke på denne serien..)
Sist endret av MrCryptical; 10. februar 2012 kl. 14:04.
Edit: Glipp fra min side; tekster til denne sesongen finnes faktisk. Dog er det ingen som har ekstraktert de norske tekstene ut fra DVD-en de finnes på. Din eneste løsning er å laste ned følgende releaser, for så å hente ut tekstene fra diskene til et format som feks .srt. Det er naturligvis mye lettere å bare vise henne følgende releaser.

One.Tree.Hill.S08D01A.MULTISUBS.PAL.DVDR-WILDER
One.Tree.Hill.S08D01B.MULTISUBS.PAL.DVDR-WILDER
One.Tree.Hill.S08D02A.MULTISUBS.PAL.DVDR-WILDER
One.Tree.Hill.S08D02B.MULTISUBS.PAL.DVDR-WILDER
One.Tree.Hill.S08D03A.MULTISUBS.PAL.DVDR-WILDER
One.Tree.Hill.S08D03B.MULTISUBS.PAL.DVDR-WILDER
One.Tree.Hill.S08D04A.MULTISUBS.PAL.DVDR-WILDER
One.Tree.Hill.S08D04B.MULTISUBS.PAL.DVDR-WILDER
One.Tree.Hill.S08D05.MULTISUBS.PAL.DVDR-WILDER
Sist endret av LiveUpdates100; 10. februar 2012 kl. 14:08.