Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 5219
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
halla! har tatt truxal 15mg ca 1 time før jeg legger meg en god stund nå grunnet søvnvansker. det står på pakkningsvedlegget til truxal at det ikke skal brukes sammen med alkohol, men om jeg f.eks skal drikke på fredag, og ikke tar tabletten den kvelden, er virkestoffene fortsatt i kroppen?
altså: hva er halveringstiden på truxal (jeg er 16 år og veier 47kg elns) og OM jeg hadde drukket med en dose i systemet, hva ville skjedd?
takker for svar på forhånd
Halveringstid: Ca. 15 timer i følge Felleskatalogen. Kan ikke noe mer om dette, så jeg skal heller ikke utale meg om det.

http://www.felleskatalogen.no/medisi...undbeck-564882
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Trådstarter
står at det skal "øke de sedative effektene til alkohol", noe som i mitt hodet ble til at jeg blir stein på det sammen med alko? sikkert helt ute å kjører med den teorien, men jaja
Antipsykotika og alkohol er sjelden en god kombinasjon, med mindre du vil bli helt ape og få blackouts.. :P

Når du nærmer deg leggetid, kanskje du ikke trenger Truxal ettersom alkoholen har gjort sitt..? Kan være lurt å se det an
Ikke lurt å blande dett med alkohol,kompisen min spiste 100 mg eller noe på fylla, endte opp med at han blacka ut X antall ganger, å med blacke ut mener jeg at han stod oppreist, svartna for han, å han gikk rett i bakken uten å ta seg i måt, både forover og bakover, så ut som han hadde fått heftig juling dagen etter.