Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2376
Nå er jeg spent på om noen har noen glupe svar. Jeg logget på MSN som vanlig, satt å stuka der en times tid. Plutselig blir jeg skrevet til av en MSN bot fra min gamle mail adresse. Sist den mailen var i bruk til noe som helst er vi tilbake i 2009 eller sånn. Det er snakk om en Hotmail.com adresse.

Har noen peiling på hva som er skjedd?

http://bildr.no/thumb/926766.jpeg
Kva var meldinga?
Sitat av Hønsehauk Vis innlegg
Kva var meldinga?
Vis hele sitatet...
Ser du ikke bildet? Kan prøve å laste opp på nytt om det ikke funket.
jeg ser klart og tydelig hva som står, tror bare hønsehauk er trøtt
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Ser du ikke bildet? Kan prøve å laste opp på nytt om det ikke funket.
Vis hele sitatet...
Ser det no. Ser ikkje ut som noko vanleg melding med viruslink.

Klare du å logge inn på den gamle adressa?

Hater_mordin@ Jepp
Sist endret av Darkerface2; 13. juli 2011 kl. 03:02. Grunn: Mangel på søvn.
sikker på at det ikke er messenger discovery?
Jeg kom over det samme nå. Plutselig logger en gammel ex-kjæreste på MSN som ikke har vært pålogget hos meg på flere år.

Skrev akkurat det samme som hos deg. Bare med en annen innledning.

"Hey You there?"
Sist endret av Naturgrønn; 13. juli 2011 kl. 03:06.
Snodig....
Samme skjedde her nå.. En gammel msn kontakt som aldri er pålogget lengre skrev plutselig til meg.

Begynte med "Hey are you there?"
Så var resten det samme...
Noen som har noen fancy svar på dette? Hadde jo vært supert å få ordna det..
eg får linker i mailen. Det stjeler passe ditt. Skift passordet på gammle hotmailen og ikke klikk på noen linker du får.
Jeg får akkurat samme meldinger av flere på lista mi, begynner å lure på om det er jeg eller de som har virus. Bruker knapt msn lengre, så gjør meg egnetlig ikke så mye.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
fikk det samme i dag jeg og ^^

Ble litt glad siden det var en gammel fuckfriend, men skjønte med engang hva det var når jeg så teksten var på engelsk ^^

Og jeg som trodde det ble noe på meg i kveld
Sitat av Zherxyl Vis innlegg
eg får linker i mailen. Det stjeler passe ditt. Skift passordet på gammle hotmailen og ikke klikk på noen linker du får.
Vis hele sitatet...
Det er jo fair enough, men med tanke på at denne mailen ikke har vært aktiv på sikkert 2-4år så syntes jeg det er rart den plutselig fikk virus. Kan ikke passordet til mailen engang, men ja selfølgelig ikke trykk på linken!

@Gig føler med deg..
Sist endret av Adrenalinex; 13. juli 2011 kl. 18:33.
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Det er jo fair enough, men med tanke på at denne mailen ikke har vært aktiv på sikkert 2-4år så syntes jeg det er rart den plutselig fikk virus. Kan ikke passordet til mailen engang, men ja selfølgelig ikke trykk på linken!

@Gig føler med deg..
Vis hele sitatet...
noen som hacket hotmail? eg veit ikke.. men viss du synes det er så skummelt at gammle deg snakker til deg, så kan du alltids blokke deg
Fikk det av ei på kontaktlista mi også idag.. Konfronterte henne med dette på facebook, å hu hadde ikke brukt den MSN-adressa på flere år. Sikkert bare noen ulumskheter som har fått tak i passorda til folk.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Men viss dette er dykkar gamle addresser er eg ganske sikker på at dykk ikkje har lagt inn den nye addressa dykkar... koreleis kan den (gamle) då prate med ei addrese som ikkje er i lagt til, eller ev. korleis fekk den tak i den nye?

Kan ver eit virus på den nye som leitar opp dykkar ev. gamle addresser? ikkje veit eg, men det heile høyrest litt merkeleg ut...

Nokon som har prøvd MSN Virus Remover? hadde sånn SPAM-virus på MSN og kjørte dette programmet... no er det vekk