Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 3329
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Ser ut til at det er stemning for nytt treff for trønderregionen.

Kom med forslag til hva vi skal ta oss til. Siden det er oktober, er ikke været særdeles samarbeidsvillig. Peppes? Kafé? Skyte harsjnarkotika og hjemmebrent hjemme hos Dodecha?
Kom med andre forslag!

Si hvilken dato som passer/ikke passer for deg. For meg er 13., 16. og 29. oktober no-go. 30. oktober hadde passa bra; bandet til VinumSabbathi spiller på UFFA samme kveld.


Og så det vanlige snakket: Nei, det er ingen aldersgrense på treff. Vi har hatt folk fra 13 til godt over 20 år på treffene våre. Vi er ikke skumle (iallefall ikke for andre freaks..), og vi biter heller ikke (stort sett). Vi gjør mye rart på treff, blabla.
Lyst til å finne ut mer? KOM DA!


~BomberMan
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
I tillegg så kan vi ikke garantere noen som helst form for dokumentasjon. Sannsynligheten for at det blir lagt ut bilder synker dramatisk om noen begynner å mase om det. Det som vanligvis skjer er diskusjon og evt. mat. Hva som diskuteres planlegges ikke (duh).

I'm game.

Edit: Angående datoer så passer det meste. På en fredag kan jeg ikke før etter 18:30. På tirsdager (usannsynlig, men hey) ikke før 20:00. Ikke at dette bør forhindre treffet på noen som helst måte såklart.
Sist endret av Jonta; 10. oktober 2010 kl. 17:33.
Passer bra når som helst for min del. Men om det blir på UFFA den 30. så er det ikke sikkert det passer så veldig bra for småkidsa.

Er btw jeg som er den tidligere VinumSabbathi.

EDIT: når jeg tenker meg om så er jeg sikkert ikke helt i form til noe nFF-treff en kveld vi har gig.
Sist endret av VinumSabbathi; 10. oktober 2010 kl. 17:35.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av CLUTCH Vis innlegg
Passer bra når som helst for min del. Men om det blir på UFFA den 30. så er det ikke sikkert det passer så veldig bra for småkidsa.
Vis hele sitatet...
Tenkte ikke å ha treffet UFFA, men en annen plass før konserten. Sånn sett hadde det klaffa bra for iallefall meg, siden jeg muligens har tenkt meg dit uansett.

Men hvis det ikke passer for deg må vi prøve å ta hensyn til det.

Jeg har lyst til å gjenta suksessen med pils igjen!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jobber den 30. fra 18:00 og sikkert utover til en 12 tia, så ikke optimalt for meg, er generellt mye som skjer i slutten av måneden her, men har ikke fått noen konkrete planer å forholde meg.
Dere får velge en dato så skal jeg gjøre mitt beste for å møte opp.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Tenkte ikke å ha treffet UFFA, men en annen plass før konserten. Sånn sett hadde det klaffa bra for iallefall meg, siden jeg muligens har tenkt meg dit uansett.

Men hvis det ikke passer for deg må vi prøve å ta hensyn til det.

Jeg har lyst til å gjenta suksessen med pils igjen!
Vis hele sitatet...
De som har lyst kan jo dra på UFFA når det begynner å li utpå litt.

Hadde vært artig med freaks blandt publikum, men vi trenger ikke å ta så veldig hensyn til akkurat det. Vi får heller vente og se hvordan det utarter seg her i tråden
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Hm, kanskje jeg skal ta med muffins?
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Trådstarter Donor
Ser ikke hvordan det er etisk forsvarlig at du eventuelt utelater muffins.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
hvordan er egentlig aldersfordelingen her inne?
På forrige treff var det vel fire-fem mellom 17 og 23-24, en på 13, en på 15 og en på 30.

Pluss en laks som sikkert var langt gamlere enn freaksa.
Sist endret av VinumSabbathi; 10. oktober 2010 kl. 18:04.
Hvis jeg kan komme meg til trondheim(bor 12 mil unna), og jeg får lov til å møte folk fra internett i virkeligheten for foreldrene mine, så sure, er jeg med

(og da kan det bli to på 15 år der )
Er i Amsterdam fra 23.-27., men etter det er jeg game
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Hvis jeg kan komme meg til trondheim(bor 12 mil unna), og jeg får lov til å møte folk fra internett i virkeligheten for foreldrene mine, så sure, er jeg med

(og da kan det bli to på 15 år der )
Vis hele sitatet...
Å komme seg til Trondheim er jo en ting, men hva med å komme seg hjem igjen sent på kvelden?
Sist endret av VinumSabbathi; 10. oktober 2010 kl. 18:19.
Har familie i Trondheim
ArbeidsledigProletar
Stort sett tid i helgene jeg. Sånn, hvis man gidder å legge opp tid for det.
Den nyrekrutterte moderatoren kom i treffhumør, altså? For meg passer det sannsynligvis hver eneste dag i overskuelig fremtid (unntatt i morgen).
Sist endret av exocytose; 10. oktober 2010 kl. 18:56.
Jeg kommer så lenge det ikke er på disse datoene: 15 til 17 og 20 til 24 oktober (er på "LAN" den første helga og Høstferie de andre dagene)
Så da blir det enda en på 15
Om datoen passer, så kanskje jeg slenger meg på jeg også! Selv om jeg ikke er den mest aktive skribenten her inne, så er jeg en ivrig leser, håper mitt lave innleggsantall ikke setter en stopper? Dessuten er jeg jente! (Da burde det vel være greit )
Jeg er mye opptatt for tiden, men jeg legger gjerne om litt planer for å være med. Gikk glipp av forrige treff, men håper på å kunne komme på dette!
Sitat av Yadii Vis innlegg
Dessuten er jeg jente! (Da burde det vel være greit )
Vis hele sitatet...
Babes taes imot med åpne armer
store sjanser for at jeg møter opp den 30. Er vel egentlig generellt stor sjanse for at jeg møter uansett. har gått glipp av så mange treff i bartebyen.
Treff høres morsomt ut! 30. passer bra
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Trådstarter Donor
Ser ut til at det er stemning for 30. Dodecha, få noen til å ta over jobben din. CLUTCH, du klarer å dra ræva di på treff tidligere på dagen før konserten.

30. er en lørdag, så jeg foreslår at vi starter relativt tidlig. Ca. 1700?


Noen andre forslag til datoer og tidspunkt? Edit: Og sted/aktiviteter?
Sist endret av BomberMan; 10. oktober 2010 kl. 21:40.
Det er ikke sikkert at jeg har så veldig mye tid, vet ikke når den starter, og ting må rigges. Men det har ikke noe å si. Uansett så møter jeg jo på noen av dere på UFFA før/etter konserten. Kan ha et eget rocke-freaker-treff på der da vett.

Bare sørg for at dere drar med dere Yadii
Sist endret av VinumSabbathi; 10. oktober 2010 kl. 21:47.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Trådstarter Donor
Du har ikke vært mye på UFFA, hører jeg.

1. Konsertene på UFFA begynner alltid sent. Vanligvis åpnes dørene 21:00, men bandene spiller ikke før 1-2 timer etterpå.
2. Det er masse hyggelige folk der som hjelper til med rigginga (og de har peiling ).

Så, da er det vel ikke noe i veien for å komme på treff ~4 timer før dørene åpner, er det vel?
Trodde det bare var junkies og latsabber der jeg

Men da skal vi vel få til noe
Kult med nytt treff i Trondheim. Selv er jeg ganske opptatt denne måneden, men om datoen passer så skal jeg prøve å slenge meg på
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Bomberman: Har vært ute å reist litt så jeg må nok ta de jobbene jeg kan for å fylle kontiene igjen, men starter dere 17:00 så rekker jo jeg å vise meg før jeg må jobbe.
''taha I'm The fifteen year old boy ! ''

vell, høres spennende ut hvis noen på litt samme alder kommer også (ble litt ''outsider'' med vegberg forrige gang,hihi)
desverre tror jeg ikke at jeg kan komme, den 30. har jeg desverre planer.
må hoppe over denne gitt.
over and out
stemmer for 30 passer bra
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Trådstarter Donor
Da sier vi 30. oktober?

Trenger forslag til aktiviteter/tilholdssted før jeg slenger opp en ny tråd. Er litt surt å være utendørs for tiden, så vi er ute etter steder med tak og et visst antall vegger. Gjerne isolasjon og det som hører med.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Da foreslår jeg Peppes Pizza i Kjøpmannsgata.
jeg prøver å snike meg med. har akkurat morphet fra sørlending til trønder, så godt å komme seg rundt. ja til UFFA. og boka er blank den 30.
passer bra.
Slenger meg nok med på treff og konsert etterpå jeg også. Har ingenting bedre å gjøre den helga, så hvorfor ikke?
Er med på treff 30. Blir ikke UFFA på meg, siden jeg skal på dunderbeist-konsert på samfundet den kvelden
Sitat av Yadii Vis innlegg
Om datoen passer, så kanskje jeg slenger meg på jeg også! Selv om jeg ikke er den mest aktive skribenten her inne, så er jeg en ivrig leser, håper mitt lave innleggsantall ikke setter en stopper? Dessuten er jeg jente! (Da burde det vel være greit )
Vis hele sitatet...
Godt mulig at du får jenteselskap da! Jeg har vært medlem her før, og vært med på treff, men mistet brukeren min. Laga meg ny en i dag, og kom over dette. Er vel ingen som har noe i mot at jeg blir med, selv om jeg ikke har innlegg?
Sitat av Powerpuff Vis innlegg
Godt mulig at du får jenteselskap da! Jeg har vært medlem her før, og vært med på treff, men mistet brukeren min. Laga meg ny en i dag, og kom over dette. Er vel ingen som har noe i mot at jeg blir med, selv om jeg ikke har innlegg?
Vis hele sitatet...
Som sagt tidligere, alle er velkommen
Sist endret av VinumSabbathi; 14. oktober 2010 kl. 23:26.
Er planen den 30 på pappes i kjøpmannsgata da?
Virker som det. Og konsert på UFFA etterpå for de som vil
Faen glemte forrige treffet må komme meg på høst treffet da
Får gjøre ett forsøk denne gangen også...
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Stor mangel på protester mot Peppes Pizza i Kjøpmannsgata lørdag 30. oktober.

Tidspunkt må avgjøres. Det var snakk om 17:00?
Sist endret av Jonta; 16. oktober 2010 kl. 15:28.