Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 820
Hallo, har et lite mysterium jeg skulle løst..

Jeg skulle nå registrere Xbox-gamertag'en min på EA sine sider slik at jeg får DLC til noen spill. Da fikk jeg en melding hvor det sto: [COLOR="Red"]Sorry, that Xbox LIVE Gamertag has already been taken. Please try another one.[/COLOR]
Har sjekket med en gammel account jeg hadde, og den var deaktivert for lengst, så den kan ikke være linket til den. Har INGEN aning på hvem som kan gidde å linke min XBOX-Gamertag til sin egen bruker.

Noen som vet hvordan jeg kan sjekke hvilken bruker Gamertagen er koblet opp mot? Eller noen andre løsninger på saken sånn at jeg kan koble Gamertagen til min egen bruker igjen?


Tusen takk for innspill!

Ingen som har hatt det samme problemet eller noe?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Prøv å se hvilken epost adresse du har registrert gamertagen din på, du kan også bytte epost på instillinger, hadde samme problem. Håper du får det til