Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1216
hallo, jeg satte meg ned for å lage en It's learning bot for lære, men jeg støtte på et problem.

jeg har det http://pastebin.com/f29ad6a43

men når jeg starter den så åpner bare den ene gjentatte ganger, det er meningen at den skal åpne i den rekkefølgen som er der. noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Ja. Lag en array med linkene (eller hva det er) i, og velg en forskjellig hver gang. (Hint: bruk en tallvariabel som du inkrementerer på hver tick-event som index på arrayen og stiller tilbake til 0 hvis den når enden på array.)

Det du gjør der er å navigere til alle linkene hver gang timeren "tikker". Og jeg tror du kanskje bør plukke opp ei bok om C#.

Edit: hva er egentlig poenget? Jeg har aldri brukt It's Learning, men dette slår meg som veldig lite nyttig.
Sist endret av robhol; 5. november 2009 kl. 13:44.
har planer om å kjøpe en bok, må bare finne en som har fått mye god kritikk. takk for hjelpen!

Sitat av robhol Vis innlegg

Edit: hva er egentlig poenget? Jeg har aldri brukt It's Learning, men dette slår meg som veldig lite nyttig.
Vis hele sitatet...
den er ikke så veldig nyttig, men jeg og en kamerat satt og tenkte på hvordan vi kunne lure læreren med å tro at vi har vært på it's learning. det er nemlig sånn at lærerne kan se om vi har logget inn ogsånt

men det er mest for trening
Bruk WebRequest og WebResponse klassene.