Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 506
hallo, jeg har Vista Ultimate, også hver gang jeg slår av dataen så står det "installerer oppdatering 1 av 3" eller noe sånt, det står at det er 3 oppdateringer den prøver å installere hver gang jeg slår den av. noen som vet hvorfor den ikke greier å installere disse oppdateringene? også når jeg skal laste ned oppdateringer så kommer det bare opp en liten boble som sier at Windows ikke kan se etter oppdateringer!

hva kan være årsaken til det? :O
Bruker du cracket (ulovlig) Vista?
ja "/

jeg har en bærbar med Home Premium, kan jeg bruke den cdkey'en fra den hvis jeg installerer Vista Home Premium på den jeg har Ultimate på nå?
Sist endret av Mathiasbk; 12. oktober 2008 kl. 15:54.
Nei, det kan du ikke :P
Det er ikke så rart update ikke fungerer.. Det fins kanskje cracks eller noe som fungerer på *ULOVLIG LINK PÅ NFF*..
jammen det er noen oppdateringer som går :O den har installert noen oppdateringer i ny og ne