Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1327
Hei!


Jeg har et MEGET plagsomt problem:
Youtube funker de første 10sekundene +/- men har ikke lyd, og krasjer om og om igjen ca hvert 3sekund, twitch.tv funker, men krasjer 3sekund inni en reklame, og fryser seg helt, og lyden funker ikke.
Microsoft silverlight, eller hva enn tv2 bruker, den funker, noen som vet hva problemet er?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Prøv å oppdater flash eller hva det nå er YouTube benytter seg av.
Adblock, får ikke reklame på youtube lenger
oppdater eller reinstall flash
Sist endret av KjemikalieX; 7. august 2012 kl. 18:10.
Hadde selv dette problemet. Reinstallerte flash og sletta cookies. Da funket det.
Best Corki!
Miss-bruk's Avatar
Trådstarter
Your Google Chrome browser already includes Adobe® Flash® Player built-in. Google Chrome will automatically update when new versions of Flash Player are available.
Kommer det opp, når jeg prøver å gjøre dette :/
Hadde samme problemet, Adblock gjorde susen.
Best Corki!
Miss-bruk's Avatar
Trådstarter
ja... adblock hjelper JÆVLIG mye når det ikke er reklamen som ødelegger, reklamen fryser stream som jeg ser på, men det er uansett ikke lyd på den, og det var det før + youtube funker ikke i det hele, fryser etter 10-11 sec
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Adblock, får ikke reklame på youtube lenger
oppdater eller reinstall flash
Vis hele sitatet...
Har brukt addblock i 3-4 år, men jeg har alltid hatt reklame på youtube og aldri fått muligheten til å blocke det vekk.. Har du en magisk kode eller noe jeg kan smekke inn?
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Har brukt addblock i 3-4 år, men jeg har alltid hatt reklame på youtube og aldri fått muligheten til å blocke det vekk.. Har du en magisk kode eller noe jeg kan smekke inn?
Vis hele sitatet...
Huh, prøv å reinnstaller, jeg har aldri hatt reklame på YT etter at jeg installerte adblock
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Har brukt addblock i 3-4 år, men jeg har alltid hatt reklame på youtube og aldri fått muligheten til å blocke det vekk.. Har du en magisk kode eller noe jeg kan smekke inn?
Vis hele sitatet...
Jeg bruker Opera. Jeg bare installerte, og dermed var den aktiv.
I samme nettleseren finnes det noe som heter "manage extensions" se etter noe lignende i den nettleseren du eventuelt måtte bruke. Kan være du må sette den på manuelt.

Miss-bruk: Prøv en annen nettleser.
Sist endret av Fuzzybossen; 8. august 2012 kl. 01:03.
Best Corki!
Miss-bruk's Avatar
Trådstarter
er det ingen som vet hvordan jeg løser problemet mitt? og er ikke flash innebygd i chrome?
skal prøve å reinstallere chrome

hmmm... prøvd å reinstalere chrome, uten å slette data, og med å slette data, men ingen av de gjorde at det funket :/
HVA I HELVETTE skal jeg gjøre nå? leve uten youtube er ikke et alternativ ^^
bytte netleser er heller ikke et alternativ.
Hvorfor er det ikke et alternativ å bruke en annen nettleser? Du kan jo bruke en annen nettleser til akkurat de tingene du har problemer med, så kan du bruke chrome til resten..
Best Corki!
Miss-bruk's Avatar
Trådstarter
det er ikke et alternativ, fordi jeg rett og slett river alt håret av meg i frustrasjon når jeg bruker feks IE eller FF, men jeg ser mye på stream/youtube så det blir også fort stress... men det må jo gå ann å fikse dette? funker på den bærbare, har ikke vært noe problem før 2 dager siden elns
Sitat av Miss-bruk Vis innlegg
det er ikke et alternativ, fordi jeg rett og slett river alt håret av meg i frustrasjon når jeg bruker feks IE eller FF
Vis hele sitatet...
Hvorfor? Hva er så vanskelig med Firefox?
Best Corki!
Miss-bruk's Avatar
Trådstarter
Er ikke vanskelig, bare irriterende, men er det seriøst ingen måte å løse dette på?
Sitat av Miss-bruk Vis innlegg
Er ikke vanskelig, bare irriterende, men er det seriøst ingen måte å løse dette på?
Vis hele sitatet...
Her har vi en vidunderlig løsning på problemet ditt, men du skal være vanskelig.
Du gidder ikke en gang å forklare hva problemet med FF er.
Best Corki!
Miss-bruk's Avatar
Trådstarter
Det er ikke en løsning på problemet mitt, jeg vil FIKSE chrome, ikke unlate å bruke den :/

Liker ikke hvordan FF ser ut, at du ikke kan søke i den vanlige URL baren og at den ikke har chrome market, eller hva faen det heter
Sitat av Miss-bruk Vis innlegg
Det er ikke en løsning på problemet mitt, jeg vil FIKSE chrome, ikke unlate å bruke den :/
Vis hele sitatet...
Jo, det er mer eller mindre en quickfix.

Sitat av Miss-bruk Vis innlegg
Liker ikke hvordan FF ser ut
Vis hele sitatet...
Skins? Det er egentlig en veldig dårlig unnskyldning.

Sitat av Miss-bruk Vis innlegg
at du ikke kan søke i den vanlige URL
baren
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hvor du har dette fra for det er bare tull.

Sitat av Miss-bruk Vis innlegg
at den ikke har chrome market, eller hva faen det heter
Vis hele sitatet...
Firefox "market".
Best Corki!
Miss-bruk's Avatar
Trådstarter
Kan du søke i den vanlige url'en nå? liker uansett ikke hvordan den ser ut, med skin eller ikke...
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Jeg vet at dette høres sært ut, men hva med å prøve å oppdatere driveren til skjermkortet?
Hadde samme problem som deg.
Jeg aktiverte siste flash update i chrome.
Husker ikke hvor man gjør det, men burde ikke være så vanskelig å google seg frem til.
Best Corki!
Miss-bruk's Avatar
Trådstarter
Sitat av 0rgasmatr0n Vis innlegg
Hadde samme problem som deg.
Jeg aktiverte siste flash update i chrome.
Husker ikke hvor man gjør det, men burde ikke være så vanskelig å google seg frem til.
Vis hele sitatet...
endelig en som hadde et svar til meg, TAKK!
Sitat av etse
Det er en del problemer med flash og chrome i det siste. Spesielt om du har dual-monitors, men det er en enkel fiks.

Gå til: chrome://plugins/

Deaktiver den ene av de som heter "flash", de var øverst hos meg.
Den som er koblet opp mot en fil som ligger i en mappe lignende dette: CUsers\***\AppData\Local\Google\Chrome\Application\21.0.11 80.60\PepperFlash\pepflashplayer.dll


Den andre, som har en sti lignende:
CUsers\***\AppData\Local\Google\Chrome\Application\21.0.11 80.60\gcswf32.dll

Den skal være aktivert.

Etterpå må du skru helt av chrome (lukke alle tabs) og starte på nytt igjen.
Vis hele sitatet...
Fra denne tråden.
Det har funket for andre jeg har hjulpet som har hatt problemer med Chrome og Flash i det siste.
Sist endret av eclipze; 8. august 2012 kl. 07:30.