Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 10115
Hei!

Var i Sverige en tur igår og kjøpte med meg et par bokser KickUp snus, den nikotin og tobakkfrie bare for å prøve siden jeg forsøker å venne meg av med vanlig snus. Etterpå gikk jeg på nett for å sjekke om det er mulig å få kjøpt slik snus i Norge og fant at den har kommet til Norge ifjor. Så det jeg lurer på er hvor det evt. er mulig å kjøpe det, siden jeg aldri har sett det til salgs noen steder?

På forhånd takk!
Hvorfor kjøper du ikke bare general onico,noe din lokale dagligvare garantert har.
De pleide å ha den på Teknikmagasinet før, usikker på om de fortsatt selger det.
Sitat av TaterKjell Vis innlegg
De pleide å ha den på Teknikmagasinet før, usikker på om de fortsatt selger det.
Vis hele sitatet...
Husker det derfra jeg også - etter et kjapt søk på nettbutikken ser det ut til at de ikke selger den lenger. :/
Mener de har det på Teknikmagasinet fortsatt altså.

Update: Selv har jeg bestilt fra eBay. De har ihvertfall den originale og extra strong.
Sist endret av Knife Freak; 19. januar 2015 kl. 11:56.
Jeg vet Bunnpris har den/bestiller den inn om du har lyst på den.
Barbiefreak
barbiegirl's Avatar
Trådstarter
Sitat av 0rgasmatr0n Vis innlegg
Jeg vet Bunnpris har den/bestiller den inn om du har lyst på den.
Vis hele sitatet...
ohh, synd jeg bor så langt unna en Bunnpris butikk

Sitat av Knife Freak Vis innlegg
Mener de har det på Teknikmagasinet fortsatt altså.

Update: Selv har jeg bestilt fra eBay. De har ihvertfall den originale og extra strong.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg så de hadde den med guarana men ikke soft mint(den blå)
Sist endret av barbiegirl; 19. januar 2015 kl. 16:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
http://www.northerner.com/kickup-rea...e-portion.html

Siden den er uten tobakk og nikotin, antar jeg at den er like ulovlig å bestille over nett som smurfepastiller.
Sist endret av Pope; 19. januar 2015 kl. 16:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du får kjøpt kickUp snus på Meny.
Bare spør i kassa. Hvis de ikke har den inne, kan de sikkert skaffe til deg
Barbiefreak
barbiegirl's Avatar
Trådstarter
Sitat av Pope Vis innlegg
http://www.northerner.com/kickup-rea...e-portion.html

Siden den er uten tobakk og nikotin, antar jeg at den er like ulovlig å bestille over nett som smurfepastiller.
Vis hele sitatet...
De sender ikke til Norge Har søkt rundt, men finner ingen nettbutikker som gjør det :O

Sitat av moan1244 Vis innlegg
Du får kjøpt kickUp snus på Meny.
Bare spør i kassa. Hvis de ikke har den inne, kan de sikkert skaffe til deg
Vis hele sitatet...
Skal sjekke der. Takk for tips!
Sist endret av barbiegirl; 19. januar 2015 kl. 18:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Rema1000 selger det på utvalgte butikker i Oslo
Sitat av barbiegirl Vis innlegg
De sender ikke til Norge Har søkt rundt, men finner ingen nettbutikker som gjør det :O



Skal sjekke der. Takk for tips!
Vis hele sitatet...
Ok. Jeg så at du kunne velge å se prisene i norsk valuta, men det var altså bare en antakelse