Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  501 54532
i går ble jeg, samt 5 andre frastjålet våre arbeidssko.
skoene var meget slitt, fulle av matfett, kjøttrester og sur tåsvette / kyllingsaft..
HVA i himmelens navn skal du med 6 par sko som lukter værre enn rompa til en 80-åring, og som er omtrent like slitne som kukken til rune rudberg?

folk synker lavt om dagen..litt for lavt
Har blitt frastjålet:

En springkniv, jeg fant ut hvem det var å han påstod han kjøpte den av meg..(?)
En kompis av meg sitter alltid og piller ut sneipene mine av askebegeret.
Og har blitt frastjålet hundrevis av timer nattesøvn, fant ut hvem det var... det var Blizzard.

Jeg har stjålet:
2-3 brannslokningsapparat.
Et uttall sneiper fra han kompisen som gjør det samme mot meg.
Utrolig mye popcorn, potetgull osv når snepityv kompisen min tripper.
For noen helger siden, på vei hjem fra en fest med masse gamle kjente så fant jeg en stor haug med murstein. Klokka var vel 5-6 på morgen så det var frost på steinene, jeg tok opp to stykker og puttet de mot hodet fordi jeg hadde litt vondt der.

Gikk 20 meter bortover så kastet jeg de i en grøft
Under broderns tid i Bergen ralla (stjal i fylla) de en Brio-figur på 1,5 meter og satte den i en heis og lot den kjøre opp og ned. Åffer dem bar rundr på en briofigur på 110 kilo til en verdi av 45(1)Tusen kroner, veit de itte selv. Men var vistnok monsterlættis når heisdøra åpna seg og det første du så var en briofigur:-D
Stjal et askebeger på McDonalds i Bulgaria i sommer... Et helt vanlig, gjennomsiktig askebeger med null reklame på.. Hadde sikkert kosta en tier på europris.. Woho! Et minne fra Bulgaria da! x)
Sitat av Arghman
Under broderns tid i Bergen ralla (stjal i fylla) de en Brio-figur på 1,5 meter og satte den i en heis og lot den kjøre opp og ned. Åffer dem bar rundr på en briofigur på 110 kilo til en verdi av 45(1)Tusen kroner, veit de itte selv. Men var vistnok monsterlættis når heisdøra åpna seg og det første du så var en briofigur:-D
Vis hele sitatet...
Tre ord: HAHAHAHA!

Sitat av Freaky me
Se på denne her ,

Alt det for en røykpakke
Vis hele sitatet...
Og til den videon: HAHA fy faen. Made my night
Sist endret av Exmagician; 4. oktober 2007 kl. 02:23.
Tror jeg har ble frastjelt en speiderkniv engang.. Det var i 6-7. klasse og den var i vinduskarmen så det var lett å stjele den.

Det teiteste jeg noensinne har gjort var sammen med en annen kamerat av meg. Aner ikke hvorfor vi gjorde det, men vi hadde fått tak i koden til en sånn garasje som er under blokkleiligheter o.l. Inne i garasjen var det blant annet ett sykkelskjul og andre sykler som var parkert litt rundt omkring ved utgangene. Vi tok koden gikk inn og stjelte sånne greier som holder lufta inne i hjulene (husker ikke helt hva det heter, men man må ta det av for å kunne pumpe sykkelen). Vi tok ut luften og dro med oss haugevis av slike og var henrykt over hvor mange vi hadde fått tak i. Jeg ble busta av mora mi ved at jeg satte meg ned ved tv'n og det falt ut en 5-10 stk :P
Sist endret av Tensor; 4. oktober 2007 kl. 02:29.
hmm, det tåpligeste jeg har blitt fra stjelt må vel være:

-2 lilla kubbelys..
-En klesrulle..
-En knust blomsterpotte, som stod klar til og bli kastet på terassen

det tåpligeste jeg har tatt med meg er:
-kom hjem fra fylla med lomma full av dykkert spiker og skruer...
-Våkna opp hos en kompis, i gården hans lå det ett 50 sone skilt og ett veinavn skilt.. som vi hadde dratt med oss hjem fra fest...
Når vi var små lagde vi hytter av strå, husker vi var skikkelig "slemme" og stjal strå fra de andre hyttene så våres bl større

Og når man er full stjeler man jo ting, jeg for eksempel stjeler som regel fyrstikkesker og lightere Ikke spør hvorfor...
en teip rull
Jeg har nok stjålet et par Pokemon kort i min lille kariere som lommetyv
har stjelt masse rart i fylla, blandt annet 2 stoler fra en uteplass fordi en kompis av meg ble stoppa av snuten helga før da han stjal en stol... så vi tok rente på den ene stolen ^^

rareste som noen har stjelt fra meg var vel en pose søppel som sto i gangen da jeg drev å vaska slapp iallefall å bære den ned til søppelrommet (kjekt å ha negere som nabo iblandt)
Hvem av folka her tok TP kabelen min ?
Har faktisk blitt frastjålet pogs tror jeg.. Mener å huske at han ene jeg kjente stjelte en slammer av meg, jeg fikk den tilbake fordi han følte seg så dårlig etterpå
Da jeg var 5 år gammel og gikk i barnehagen stjal jeg en liten lekehest fra lekekassa.. bare fordi den så trist og lei seg ut:P Har den fortsatt et sted

Det dummeste jeg har blitt frastjålet var nok 5 flasker smirnoff på fest i follebu/gausdal:P i samme sekk lå nemlig min mobil og lommebok med 300 kr.. Folk skal ha det som er mest gøyalt
▼ ... noen måneder senere ... ▼
jeg og en kompiss stjal 4 bestemor truser som hang på en klessnor i fylla en gang.
noen andre kompisser av meg stjal en hel haug med brød fra kiwi på et lan en gang.
tåpligste som har blitt stjålet fra meg er vell et penal ell no:S
hmm.. Jeg fikk frastjålet min Ford Taunus 82 modell for en del år siden.. og fant den igjen 500 meter unna, men da manglet en verktøykasse med slitt verktøy jeg arvet av min farfar, et par 3 år gamle rollerblades av utpreget dårlig kvalitet og en bilstereo med kassettspiller(!).

Det kjipeste var at min far, som forsikringen stod på, ikke ga meg pengene fra forsikringsselskapet så jeg kunne kjøpe meg nye blades og en cd spiller til bilen.. neida, han kjøpte ny oppvaskbenk til kjøkkenet mitt, for det trengte jeg sa han.

Det kjipeste jeg har blitt frastjålet noen gang er dog min topptrimmede Suzuki TsX moped, med feite dekk og masse stæsj på OG regntøyet mitt som lå bak på den da jeg låste den inn i garasjen. Fant ut en uke senere at det var en halvfeit, fetthåret idiot som hadde gått i klassen min som tok den og strippet den for deler han trengte før han dumpet den i elven. Føler at hevnen er litt søt da han sist jeg så han var enda feitere og så ganske så alkoholisert ut...(savner fremdeles den fine mopeden min da...*snufs*)
Jeg ble frastjålet hattehylla til min ganske så ukurante gamle VW Polo ...

Men jeg har også gjort noe dumt: Jeg og en kamerat stjal en mellomgangsdør. Synd det ikke var en dørvakt der ...
haha
det første jeg husker av butikk i mitt liv var når jeg var med mamma på rema 1000 var vel rundt en 4 år regner jeg med da knabba jeg nu en liten pose med goterier som jeg egentli ikke syntes var godt, å la den i jakken.. når jeg kom hjem var det på barne tv at stjeling var galt og jeg fikk helt nåja å tømte ut goterie i en blomsterpotte
Sitat av snox
haha
det første jeg husker av butikk i mitt liv var når jeg var med mamma på rema 1000 var vel rundt en 4 år regner jeg med da knabba jeg nu en liten pose med goterier som jeg egentli ikke syntes var godt, å la den i jakken.. når jeg kom hjem var det på barne tv at stjeling var galt og jeg fikk helt nåja å tømte ut goterie i en blomsterpotte
Vis hele sitatet...
OT, men jeg kan ikke dy meg:
Ikke rart det er så mange frekke drittunger rundt om kring, en hel generasjon har fått oppdragelsen fra TV.
JEg har stjælt et "All ferdsel i sporet forbudt" skilt.
Dummeste jeg har blitt frastjålet var en cola som lå i skolesekken min....... rikitignok er jeg en cocacoliker og det er fremdeles den værste dagen i mitt liv... finner jeg drittsekken vil han aldri se dagslys igjen! (nei jeg er ikke glad i vold)

forresten også stjålet endel gogo's når jeg gikk på barnaskolen.. får å så kaste dem ut i skolegåren sånn at alle sloss om dem... når jeg ser tilbake på det var det litt robin hood, men da var jeg bare en drittsekk.....................
Sist endret av slimp; 25. desember 2007 kl. 01:29.
noen stjal tøflene mine
En Extra Tyggispakke. Var 2 eller 3 tyggisser igjen i den.
For 2 dager siden oppdaget jeg at noen hadde kleptomanert bakdekket på på sykkelen min. Den var låst fast til sykkelstativet med en ganske solid lås, men tenkte ikke på å låse fast bakdekket i resten av sykkelen...... en skulle vel ikke tro det eksisterte noe stort marked for godt brukte tricky track sykkeldekk?
Sitat av Mantus
Noen ranet en halv kasse med øl på roskilde som lå i teltet. Greit nok, øl er ikke dumt å stjele men hvorfor ignorere alle verdisaker som ligger 30cm unna?
Vis hele sitatet...

ee.. fordi det får 1000x større konsekvenser..
Jeg har ved en anledning i fylla vært å rappa bil-merker, merzedes var vel det som var størst stas å stikke av med, men endte opp med å stjæle volvo-merker fra lastebiler og hjulastere :P
Var på en liten fest hvor bare de kjente av verten kunne komme. Så selvfølgelig dukket det opp sånne typiske folk som alltid er ute etter trøbbel når de har smakt en slurk av cideren deres. Det hele endte opp med at disse ga seg og tok opp et par steiner og puttet dem i lommen mens de skrek "Jeg har i alle fall stjåle noe!"

>_<
Ble frastjålet på trening engang. Hadde med meg en mobil, 200-lapp, snusboks og kortholder med bankkort og leg.
Gikk opp og trente og gjorde alt jeg skulle, og da jeg gikk ned, fant jeg ikke alt i bagen. Det som lå igjen var bankkort og leg, mobilen og 200-lapp. Kjøtthuene hadde altså heldt ut innholdet i kortholderen og tatt den med seg, og stjelt whiskey probe'n. Mobil og penger var ikke av interesse.
Kom nettopp på noe. Når Metallica konserten var ferdig i fjor, stjal jeg og en kamerat 3 små campingstoler som vi løp av gårde med til nærmeste bensinstasjon og satt oss ned. Til slutt gjorde vi noen desperate forsøk på å putte alle tre i søpla, for å ikke forsøple(??)
4 kort fra en kort stokk på 52.....
Folk som stjeler øl fra telt på Roskilde til 1,50 kr stk og lar iPoden og lommebok ligge urørt.

Forøvrig burde folk som knekker den sårt tiltrengte spaden man må ha for å grave drenerings trench, mens de skylder på noen andre, blitt idømt straffarbeid.
Sist endret av ProtoZ; 3. januar 2008 kl. 01:16.
En gang hadde jeg med en saks og gikk tur, men noen stjal den fra henda på meg. (en liten saks fra kjøkkene)
Så var det en gang min sykkel ble stjelt den fant jeg igjen på togbanespore.
Ellers er det bare småtteri som: penner, tyggis, sokker osv..
Det er jaggu mye rart de stjeler. :P
Jeg har blitt frastjålet toalettpapir. Det er også de som liker å gå på do ute i det fri.
Sitat av slimp
JEg har stjælt et "All ferdsel i sporet forbudt" skilt.
Vis hele sitatet...
den har jeg ikke testa, har vært med å knabbe et "graving pågår" skilt, med sokkel og sånne mur klosser med hank på. (jeg tror vi brukte 4 mann på jobben)
Det skulle senere vise seg å være et lite helvette å smugle dritten ut igjen fra 4 etg i en blokk uten å bli oppdaga.

Det dummeste jeg har blitt frastjålet er en bomfunk mcs cd
hva er vits med å stjele så mye rart folkens ?
jeg har vel stjelt _litt_ for mye i min tid. da jeg var liten hadde jeg og mine kamerater stjeling som hobby, vi møttes etter skoletid for å stjele alt mulig.
først var det selfølgelig brus og godis men vi ble fort mett så vi stjelte munnspray og kondomer. munnsprayen var for å sprute folk i øya, kondomene var så deilige å ha på føttene under sokkene...

var en gang noen som brøt seg inn oss hos og stjelte en trådløs mus, (de tok ikke senderen) en tobakkspung og en ødelagt mobil.
dumme folk...
Noen stjal shinyyy-shinyy 1-lighteren min på nyttårsaften! *cry*
Tja har jo vert barnekriminell jeg også ;/

Oppdrag: Null Hull

"Verste" jeg har gjort (mest idiotiske..) er vel jeg og en anna kompis hadde et "stunt" i nærbutikken..
Dem hadde sånn "Tyggis-hylle" med masse 4pak extra tyggis, så vi sprang inn og ut av butikken å buffa med oss liek 100-200stk til sammens?

Hadde tyggis / krampe i kjeven i flere uker fremover ;D
Det som tar kaka var vel da en i klassen min stjal en svett vaffel fra matpakka mi .
Sitat av tobbe654
ee.. fordi det får 1000x større konsekvenser..
Vis hele sitatet...
Og hva er sjansen for å bli tatt på en festival som Roskilde ?
Hadde det vært den internasjonale munnharpefestival i Rauland hadde man kanskje blitt tatt.

Sitat av mp34567
4 kort fra en kort stokk på 52.....
Vis hele sitatet...
Finner du tyven blir det vel beinlås for alle pengene ?
mye morsomt her ja:P, en fyr på skolen stjal esken til Ipoden min:P altså esken den kommer i. var en Ipod 80gb classic, den var selfølgelig tom (ingen Ipod) men mye anet søppel som f,eks gammel snus, tyggis, anet søppel man skulle finne på å putte oppi der...
det som var rart var at den boksen hadde vært der i over en uke å jeg vedder på at han har sett den før^^
hvis du er her på forumet gidder du å levere tilbake boksen? var litt digg å slippe å resie seg hver gang man må kaste noe...
Vel, på nyttårsaften ble jeg frastjelt mobilen, fjernkontrollen til stereoen, musa til PCen min og en brødfjøl.
Sitat av Nutterz
brødfjøl.
Vis hele sitatet...
haha, hvem faen er så grådig at de stjeler en brøfjøl?:P
Sitat av -=Insane=-
haha, hvem faen er så grådig at de stjeler en brøfjøl?:P
Vis hele sitatet...

Jeg tror jeg ser en sammenheng mellom tyveriet av vaffelen min og brødfjøla til nuttrez . Hva om noen stjal vaffelen min men de hadde lyst på smør på vaffelen(en de har ike noe å smøre den PÅ)? derfor drar de til nuttrez og finner en brødfjøl som er AKKURAT hva de trenger.

Vi skulle ikke ta og annmelde dette sammen da nuttrez?
Sist endret av adrianG; 3. januar 2008 kl. 23:14.
Tror nesten det, det her blir for drøyt! Litt for tilfeldig til at det kan være tilfeldig!
I SMELL CONSPIRACY!
Ble frastjålet skittne dritt sko da mener jeg ikke merke ellerno sånn dritt billig sko , og det sjekkde på sats :P la de utafor for de stank som et helvete
er det mulig lizm
▼ ... noen måneder senere ... ▼
hadde innbrud i år idiotene tok mye ting men de tok en hp pc fra 1999 uten vifte og prosessor og ødelagt ram brikke:P pluss at de tok med seg sjokolade skåla mi;( blei sur da..

og så tok de negleklipper + alle skolebøkene mine XD vi vet det var øst europeere. hva faen skal de med bøkene mine:P
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Lære seg norsk, kanskje
Sist endret av Cheroxx; 9. juni 2008 kl. 13:26. Grunn: kanskje, ikke kanske
Godt med smør
hmm, en kompis av meg tok ett shell flag i fylla, kom hjem, og heiste det helt opp gjett om moren hans klikket mongo når hun så det dagen etter :P
haha, en kompis av meg var på fest. Han våkna dagen etterpå og fant ut at han hadde stjålet en brødrister, bryllupsbilde av noen, en barneleke og 1 (èn) tøffel.
En kompis av meg hadde inbrudd og tyven spiste en halv pose pizzafyll pulver. Tok ikke noe annet.