Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1595
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Se tittel.

Noen her med peiling på hva det kan være, har video av hendelsen om det skulle være ønskelig for dere å titte på.

Har iPhone 4, Telenor kan ikke hjelpe, det var ett minutts mellomrom mellom anropene.
Ta og viderekoble nummeret ditt til redd barna, der de trekker 250 kr hver gang de ringer.
Sitat av steppyZz Vis innlegg
Ta og viderekoble nummeret ditt til redd barna, der de trekker 250 kr hver gang de ringer.
Vis hele sitatet...
Blir ikke trådstarter da trukket 250 kroner, siden det er han som overfører samtalen.. ?
Sitat av RandomiZed Vis innlegg
Blir ikke trådstarter da trukket 250 kroner, siden det er han som overfører samtalen.. ?
Vis hele sitatet...
hakke peiling
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Trådstarter
Sitat av steppyZz Vis innlegg
Ta og viderekoble nummeret ditt til redd barna, der de trekker 250 kr hver gang de ringer.
Vis hele sitatet...
Ikke helt svaret jeg var ute etter, ønsker bare å vite hva faen dette er for noe.
1. Ta telefonen
2. Voilà
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sinken Vis innlegg
1. Ta telefonen
2. Voilà
Vis hele sitatet...
Wow, les tråden....

Sist endret av Freddy_fred5; 7. juni 2013 kl. 09:42.
Få se videoen du snakket om!
Prøv å skru av telefonen i noen timer, kan hende de gir seg når de bare får feilmeldinger. :P
Du har blitt oppringt av en fax-maskin, mest trolig.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Trådstarter
Sitat av lroedal Vis innlegg
Du har blitt oppringt av en fax-maskin, mest trolig.
Vis hele sitatet...
Etter googling høres det sannsynlig ut. Men hvordan en Fax maskin fikk nummeret mitt er da ett annet spørsmål.

Sitat av Vittigper Vis innlegg
Få se videoen du snakket om!
Prøv å skru av telefonen i noen timer, kan hende de gir seg når de bare får feilmeldinger. :P
Vis hele sitatet...
https://www.youtube.com/watch?v=am0B...layer_embedded
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Etter googling høres det sannsynlig ut. Men hvordan en Fax maskin fikk nummeret mitt er da ett annet spørsmål
Vis hele sitatet...
Kanskje noen som skulle skrive inn nummeret til en annen fax-maskinen skrev feil, og skrev ditt nummer i steden?
Sist endret av øyvind95; 7. juni 2013 kl. 14:46.
Du blir oppringt av en faxmaskin.
Når den ikke får svar og mottar faxsignal(som sier at "nå kan du sende faxen din"), prøver den på nytt et et par ganger før den gir seg.

Kort fortalt; noen har oppgitt feil faxnummer. (Om du mener dette ikke skal la seg gjøre, så har mange mobilfax der faxnummeret er et mobilnummer).

Den gir seg etter et par forsøk, normalt .. 5?
Av en faxmaskin?
Skynet.
Sitat av RandomiZed Vis innlegg
Blir ikke trådstarter da trukket 250 kroner, siden det er han som overfører samtalen.. ?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig blir TS det. Det meste kidza skriver på Internett må du ta med en klype salt, de vet ikke hva de snakker om.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Trådstarter
Sitat av nightLook Vis innlegg
Du blir oppringt av en faxmaskin.
Når den ikke får svar og mottar faxsignal(som sier at "nå kan du sende faxen din"), prøver den på nytt et et par ganger før den gir seg.

Kort fortalt; noen har oppgitt feil faxnummer. (Om du mener dette ikke skal la seg gjøre, så har mange mobilfax der faxnummeret er et mobilnummer).

Den gir seg etter et par forsøk, normalt .. 5?
Vis hele sitatet...
Hvor mange er det egentlig som bruker fax nå om dagen?

Men uansett, om det bare var fax så vet jeg det, men 15 ganger synes jeg var litt drøyt :/

Takk til alle svar her ^_^
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Hvor mange er det egentlig som bruker fax nå om dagen?

Men uansett, om det bare var fax så vet jeg det, men 15 ganger synes jeg var litt drøyt :/

Takk til alle svar her ^_^
Vis hele sitatet...

Det er veldig mange som bruker fax enda. Selv klart og ringe feil til fax maskiner ved 2-3 anledninger... Ser ut til at de fleste nettbutikker har fax ihvertfall
Etter min erfaring har dette vært automatisk oppringning fra telefonselgere. De ringer ofte en mengde folk i gangen og snakker med den første som tar telefonen - de andre får bare noe piping eller ingenting om de tar telefonen.

Etter å ha vært plaget med det samme spurte jeg ganske forbanna om dette når jeg endelig fikk noen å snakke med i den andre enden. Han beklaget og forklarte at dette var helautomatisk - men han hadde fjernet meg fra listen deres fremover.