Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1344
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Viss en blir stoppet av politiet, og de ønsker å ransake bilen. Hvor grundige er de da?
Det kommer vel an på hva de leter etter og hvorfor de skal gjøre det. Du må nok spesifiere nærmere, selv om du aldri vil få noe fasitsvar.
Hvem er du? Hva mistenker de deg for? Hva er du tidligere dømt for?
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kun blitt tatt en gang før, er bare redd viss jeg har kjøpt meg en bønne og er på vei hjem, plutslig blir jeg stoppa og politiet leter gjennom bilen. Er som sagt kun tatt en gang, og aldri hatt noe annet å gjøre med politiet. Er en "normal" person i jobb og studier, og går ikke akkurat rundt med Bob Marley t-skjorte og rastafletter, ser ut som en helt vanlig nordmann i familiebil
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skjønner at et sikkelig svar blir vanskelig, men vil bare ha en pekepinne. Og det ene forholdet er ikke snakk om noe Cappelen greier, kun bruk og besittelse (selvom de aldri faktisk tok meg med noe).
hvor mye bønne er det snakk om, er den myk så kan du egentlig bare svelge den
Hadde stappet det nedi underbuksen. Hvis det er grønning så hadde jeg gjemt det bak et interiørpanel i bilen med mest mulig luktdempende embalasje. Ha en wünderbaum i bilen en plass. Sålenge du ikke er hardbarket straffedømt så gidder de neppe demontere hele bilen for å finne en liten bønne.

Finn et interiørpanel som ikke er for åpenbart, men samtidig som er lett å ta av og på.

Og ikke minst, hold hodet kaldt når de stopper deg
Sist endret av fluxx; 22. oktober 2018 kl. 22:57. Grunn: skrivefeil
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nark gjemmer man ved å teipe det på en kreativ måte til jekken, som ligger enten i forsenkning bak i bilen eller i beholder inne i basjeområdets siderom. Jekken gidder de aldri undersøke spesielt, selv om de kan komme til å ta den ut av bilen. Forutsetter derfor at det er snakk om en mengde som ikke ser ut som en diger utvekst. Spray litt WD-40 eller tilsvarende på beholder / området / metallet, men ikke så mye at det er påfallende, selvfølgelig. Det sporer av bikkja ganske fort fordi nesa ikke tåler å komme så nært.
Det er forskjellig... Noen ganger sjekker dem kjapt, andre ganger har dem sett i takluke og luftfilter og alt hos meg.

Har de med bikkja og den reagerer på noe tar dem nok med bilen din og stripper den helt uansett.

Beste er å ha noe under bilen eller bensin lokk hvis det ikke kan låses. Da kan du prøve si det ikke var ditt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spray litt WD-40 eller tilsvarende på beholder / området / metallet, men ikke så mye at det er påfallende, selvfølgelig. Det sporer av bikkja ganske fort fordi nesa ikke tåler å komme så nært.
Vis hele sitatet...
Har du kilde på dette?
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
@kallisti Dessverre ingenting formelt, men det er en gjengs oppfatning bl a i hundeførermiljøet. Jeg kjenner ikke eksakt kjemisk årsakssammenheng, har hørt om folk som har gjort det med hell. Det blir en barriere, men man kan nok ikke forvente mirakler heller.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer vel an på om du kjører en gammel drittbil som lukter narko lang vei eller om du kjører litt classy og ikke er påvirket av noe. Dersom du failer på penntesten dems kan de få ransake bilen av politijuristen. Som regel når du er (noe) edruelig så har dem ikke grunn til å gå videre.

Har en veldig ny hvit audi med sota ruter, ble stoppa av en hundepatrulje, hadde åpnet midtspeilet og lagt en 5’er med brunings inni, hunden bjeffanog markerte, de åpna deksler, gulvteppe osv men de sjekket jaggu ikke i speilet, sa at jeg hadde vert å kjørt noe folk på en fest som virket beruset på mye anna og lo bare av det, fikk kjøre videre ettersom de ikke fant noe i hverken panser, kupè eller bagasjerom, så dro jeg hjem å fyrte en J. Latterlig gøy