Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  138 19935
hmmmm..., vell det er safen vi hadde stæsj i. litt kjipt å miste suven og , men da er det ikke en bøgg da.

Men jeg er vertfall 100% sikker på at jeg låste safen i natt.
Hei! har tatt en titt i logs og leita etter errors i saving av inventory i safe men fant ingen feilmeldinger så da må du eller noen andre glemt å låse safen. Det ser ut som noen har stjelt, men jeg kan ikke være 100% sikker på det. Nårtid igår logga du ut? hva heter du ingame?

EDIT: Sittat ifra en "Spoke to you in TS. You guys cant have multiple people opening / closing the safe rapidly. It will make it so the safe does not save or pull from the database properly. "


Men hvor mange var det på serveren når du la tingene i safen?

Sitat av Oatre Vis innlegg
Mulig du kan få lagt ut DMR i trade zone. Savner den litt
Vis hele sitatet...
Yes. Det skal jeg også gjøre
Sist endret av Pyromannn; 3. oktober 2013 kl. 15:42.
Jeg vet iallefall at det var meg, aarlien (mr.friendly guy) og en venn av oss + 2 andre folk.
Vennen vår sjekka mange ganger at safen var låst og aarlien sjekka etter det igjen. Litt rart hvis noen har stjålet fra en safe bare vi har koden til. Så totalt 5 folk, 2 som vi ikke vet hvem er
Sist endret av Oatre; 3. oktober 2013 kl. 16:03.
Det ser ut som admintools har brekt scripten, så en fresh replacement av filen, Note: Dere skal ikke miste noe mere nå. og server er åpen nå
Er stuffet kommet tilbake da?
Sist endret av Oatre; 3. oktober 2013 kl. 18:57.
Sitat av Oatre Vis innlegg
Er stuffet kommet tilbake da?
Vis hele sitatet...
Det som er mistet? nei
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Det som er mistet? nei
Vis hele sitatet...
Hva med bilene? Eller er de mest sansynlig towa vekk?
Sitat av Oatre Vis innlegg
Hva med bilene? Eller er de mest sansynlig towa vekk?
Vis hele sitatet...
Den bilen du hadde har sikkert noen stjelt, det går ann og towe og lifte locked vehicles, men det kan jeg fikse med script for de som ønsker det
Finner ikke serveren når jeg søker i DayZ Commander - har både prøvd i filter og på search siden. Hvis jeg åpner DayZ manuelt via Commanderen og trykker på Remote så finner jeg serveren, men da er det ikke mulig å joine fordi jeg mangler visse filer. Har Epoch installert.
Sitat av Constant Vis innlegg
Finner ikke serveren når jeg søker i DayZ Commander - har både prøvd i filter og på search siden. Hvis jeg åpner DayZ manuelt via Commanderen og trykker på Remote så finner jeg serveren, men da er det ikke mulig å joine fordi jeg mangler visse filer. Har Epoch installert.
Vis hele sitatet...
Hva slags filer mangler du?
Sist endret av Pyromannn; 3. oktober 2013 kl. 21:21.
Sitat av Oatre Vis innlegg
Hva med bilene? Eller er de mest sansynlig towa vekk?
Vis hele sitatet...
Hadde dere enn SUV og en bil med gunner på inni enn base ?, begge låst ?
Suven var låst, det var en slags uaz med m2 gunner. Var ikke noe base annet en de to bilene og en safe.
Sist endret av Oatre; 3. oktober 2013 kl. 21:50.
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Kan du forklare litt nermere?
Vis hele sitatet...
Sitat av Constant Vis innlegg
Finner ikke serveren når jeg søker i DayZ Commander - har både prøvd i filter og på search siden. Hvis jeg åpner DayZ manuelt via Commanderen og trykker på Remote så finner jeg serveren, men da er det ikke mulig å joine fordi jeg mangler visse filer. Har Epoch installert.
Vis hele sitatet...
Legg til serveren som favoritt:-) der etter sjekk at du har samme versjon, har du lastet ned vanelig dayz? Om ikke gjør det:-) prøv de og se om du får tilgang.
Hei!

Er det mulig å gjøre dette på servern?
http://www.youtube.com/watch?v=lT5qw...embedded#t=535

Hadde vært kult om vi kunne kjøpe ei tomt for å bygge base i.
Sitat av saftus Vis innlegg
Hei!

Er det mulig å gjøre dette på servern?
http://www.youtube.com/watch?v=lT5qw...embedded#t=535

Hadde vært kult om vi kunne kjøpe ei tomt for å bygge base i.
Vis hele sitatet...
Du kan kjøpe enn Pole hos building vendor, den setter du ned atme huset ditt, så er det kun du som kan bygge i ett areal på 30m
... Hvordan kobler jeg meg direkte opp til en IP i DayZ Commander?

EDIT: Eller direkte på OA spillet?
Sist endret av LilleGutt52; 4. oktober 2013 kl. 17:31. Grunn: Glemte noe ;D
I DayZ commander går du på favorites og fyller inn IP og port øverst til venstre. (port er det bak kolon).
Sist endret av Mkvarner; 4. oktober 2013 kl. 17:33.
Hva sier dere folkens for å adde denne?


http://img833.imageshack.us/img833/6572/m163.jpg

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Bare tuller!
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Hva sier dere folkens for å adde denne?


http://img833.imageshack.us/img833/6572/m163.jpg

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Bare tuller!
Vis hele sitatet...
Admin truck?
Nei, plis altså. Det der er bare idiotisk. Slutter serriøst på serveren om det kommer inn noe sånt dritt. Samme om det bare er admin som har det. Samma med attack helis og standard main-battletanks for den saks skyld.
Haha slapp av :P det var seff en spøk
Hvordan er aktiviteten på denne serveren om dagene? Får meg snart ny pc, så kan kanskje joine jeg også.
Jeg spiller ihvertfall en god del sammen med et par kompiser. Pleier å være rundt 5-10 jevnlig hele tida
Da er backup system online :P tar backup vært 10 minutt
Hva syns dere om å adde ACRE inn i serveren??

Nå spør dere sikkert hva ACRE er?
Jo ACRE er radiosambånd med forskjellige radioe og forskjellige rekkevider, Souroundlyden funker genialt og man kan snakke uten å holde inne capslock


Funskjoner i ACRE og mere info kan finnes her
http://www.armaholic.com/page.php?id=11339


Vis dere vil ha det så kan jeg også lage en tut om hvordan man kobler til serveren og installerer
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Hva syns dere om å adde ACRE inn i serveren??

Nå spør dere sikkert hva ACRE er?
Jo ACRE er radiosambånd med forskjellige radioe og forskjellige rekkevider, Souroundlyden funker genialt og man kan snakke uten å holde inne capslock


Funskjoner i ACRE og mere info kan finnes her
http://www.armaholic.com/page.php?id=11339


Vis dere vil ha det så kan jeg også lage en tut om hvordan man kobler til serveren og installerer
Vis hele sitatet...
Har 6 som stemmer for det i klanen her! hehe.
Okey. Da blir den adda klokka 21:45
Sist endret av Pyromannn; 8. oktober 2013 kl. 14:48.
Veel, det tok jo lenger tid enn 20 min. Hvorfor adde det på det tidspunktet på dagen hvor det er flest spillere?
Virkelig? Haha, hva var grunnen til å legge det til i det heletatt? Er maks 15 folk som spiller på serveren, fint at man prøver noe nytte altså menne.
Sorry, fikk en feilmelding så holder på å fikse det! ny tid! maxium 1 time! vis det går lenger en 59min så fjerner jeg ACRE




DiscoPogo@ Hvorfor ikke? les hva ACRE er så forstår du


EDIT: Da er det fixa!
Sist endret av Pyromannn; 8. oktober 2013 kl. 23:00.
Skyt meg om jeg tar feil men MÅ man installere acre for at man skal kunne spille på serveren nå?
Ble nettopp kicket.
Nei! men du vil få et par errors når radioer spawnes
Hvor er serveren?
Serveren kommer til å gå veldig mye opp og ned nå. så ikke connect
sjekker du ut missions og dealere mens du er i gang?
Må si meg litt enig med DiscoPogo her, ACRE er ikke en feature som er nødvendig på en så liten server, og ikke verdt en downtime på over to timer, i en periode hvor så mange er pålogget.
Etter litt snakking med spillere så kommer jeg til konklusjon!
Fjerner ACRE



Downtime: 10min

EDIT: Får en error igjen :/ Dette vil ta litt lenger tid

Da er problemet fixa

Fiksa også det med ammo create, så nå spawnes den
Er det jeg som surrer? hvor er serveren nå?
Sitat av Joakim__ Vis innlegg
Er det jeg som surrer? hvor er serveren nå?
Vis hele sitatet...
Den skal være der? Får uansett ikke sjekket noe nå siden jeg er på skolen
Mistenker admin abuse på serveren i form av at han spawner det han trenger. Urutt.
[CENTER]Changelog[/CENTER]
[NEW] * Added the Airplane Trader at north west airfield.
[NEW] * Added Server backup every 10min.
[Added] * Added M240 Nest to the Hero Trader.
[FIX] * Fixed Random ammo box spawning in map didnt work, not its working.
[FIX] * Fixed and remaked the objects for airplane trader in northwest airfield.

[Not added] * People can steal from others backpack in the trader zone, now i gone add a script so you only open your OWN gear in the trader zone.
[Not added] * Anti hack.


The update for the traders will apply on server restart

Hva annet ønsker dere?
Sist endret av Pyromannn; 12. oktober 2013 kl. 23:48.
Sitat av Turaga008 Vis innlegg
Mistenker admin abuse på serveren i form av at han spawner det han trenger. Urutt.
Vis hele sitatet...
Mange admins gjør nettopp dette, så jeg forstår mistanken din så absolutt. Det er dumt at du skal mistenke dette når dette faktisk ikke er tilfelle, men jeg kan forsikre deg at denne serveren har gjort det umulig og f. Eks spawne inn items og kjøretøy da kjøretøy automatisk eksploderer og spawning av items skal bli plukket opp av battle eye.
Sitat av Joakim__ Vis innlegg
Mange admins gjør nettopp dette, så jeg forstår mistanken din så absolutt. Det er dumt at du skal mistenke dette når dette faktisk ikke er tilfelle, men jeg kan forsikre deg at denne serveren har gjort det umulig og f. Eks spawne inn items og kjøretøy da kjøretøy automatisk eksploderer og spawning av items skal bli plukket opp av battle eye.
Vis hele sitatet...
Det er murlig for admins å spawne vehicles ingame men de vil explodere eller forsvinne når man går inn i de, det er fortsatt murlig å endre på inventory på databasen, men ingame så blir man kicka av battleye

Ja, jeg spawner items til meg, det er mange admins som gjør i alle private servere! kanskje jeg gjør det litt mere, men det er fordi jeg må fly rundt til forskjellige plasser å sjekke om script funker og objectene blir spawna onklig inn.
Sist endret av Pyromannn; 13. oktober 2013 kl. 06:05.
Folkens! Hva tror dere om en mur bakke med dører på? store nok for å fly heli inn med låsbar lås, så dere kan bygge egen hangar med dør på toppen for helis
Ja. Det høres fett ut.
Ølglad nordlænning
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Folkens! Hva tror dere om en mur bakke med dører på? store nok for å fly heli inn med låsbar lås, så dere kan bygge egen hangar med dør på toppen for helis
Vis hele sitatet...
Høres bra ut! Serveren ser forøvrig ut til å være nede? Tar jeg feil?
Har spilt en god del i disse dagene. Kan si så mye som at jeg var en av de tidligere [APEX] spillerne.
Sitat av Sp3cies Vis innlegg
Høres bra ut! Serveren ser forøvrig ut til å være nede? Tar jeg feil?
Har spilt en god del i disse dagene. Kan si så mye som at jeg var en av de tidligere [APEX] spillerne.
Vis hele sitatet...
Ja, det ser sånn ut for meg og.
serveren er oppe igjen nå beklager, men viste seg at nettverkskablen ramla ut. Skal snart få overført serveren til dedikert host da slipper jeg så mye problemer

Sitat av Sp3cies Vis innlegg
Høres bra ut! Serveren ser forøvrig ut til å være nede? Tar jeg feil?
Har spilt en god del i disse dagene. Kan si så mye som at jeg var en av de tidligere [APEX] spillerne.
Vis hele sitatet...
Da starter man blender å setter igang XD Sånn ser garasjen ut fåreløbig Den er laget i betong og det er 2 dører som bare skyves på rail som dere ser de skinnene på siden, denn byggedelen blir ikke craftable men skal prøve å få det murlig for å få kjøpt ifra traders

http://gyazo.com/4e329fecc77d578a30f363a420324bca.png

Her er selve railsa

http://gyazo.com/555e777f847c73536653b22bf8564025.png

Får se åssen det går, om jeg blir ferdig eller ikke Vis jeg får det til så kommer jeg sikkert til å lage litt mere vanskelige ting
Forresten, vi så en stinger vi plukka den ikke opp, men den var der fortsat. Bør kanskje fjernes? Eller er det et lovlig item nå?
Blir er lovlig item skal fikse det der når jeg kommer hjem