Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 615
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hei,

Jeg merker at World of Warcraft brukeren min blir "locked" så si hver uke. Jeg tror det har noe med at jeg spiller fra forskjellige plasser, altså forskjellig IP-addresse. Er det nok til at de kan stenge brukeren min? De gjorde dette på min gamle bruker også, som jeg uheldigvis ikke husket svaret på det "hemmelige spørsmålet", så der mistet jeg to level 80 characters. Orker ikke å gå igjennom hele prossedyren med å åpne brukeren min opptil flere ganger i uken. Begynner å bli lei dette tullet.

Noen andre som har samme problem?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/975221203

Bruker du noe harsjnåia-VPN eller sitter du faktisk i forskjellige land ?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Bruker ikke VPN, og har ikke vært i utlandet på nesten 10 år. Her er det snakk om forskjellige plasser innenfor hjem kommunen.
Det er nok med at du bytter plasser bare.. Jeg selv bytter mellom og ha kablen rett i modemet og da jeg får besøk må jeg ha den i ruteren, da jeg bytter mellom disse skjer det samme. Du kan sende en mail til dem og be dem registrere disse plassene du sitter på du slipper dette
Logger du inn på forskjellige plasser blir den automatisk stengt, skriv til blizzard at du spiller på forskjellige steder og at de ikke skal lukke accounten vær gang en annen ip prøver og logge på, så fikser det seg sikkert.
Sett opp authenticator. Er einaste løsningen eg fant på dette problemet.