Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 569
Hei.

Bruker per dags dato dreamhost. Brukte rabattkode nå første året, men det er ganske dyrt nå andre året, så da tror jeg at jeg skal sjekke ut andre alternativer. Først og fremst er egentlig support viktig, og så trenger jeg ikke så mye plass heller, men jeg er ganske opptatt av at det skal gå litt raskt, og at jeg har tilgang på ubegrenset MySQL databaser!

Hva kan dere anbefale? Dedikert server er heller ikke å forakte, litt overkill for bare meg, men kan dele med et par venner. Skal jeg ha dedikert må det være noen med god support og fortrinnsvis norsk som vet hva sørvis betyr.
Sist endret av nikita; 28. desember 2007 kl. 18:53. Grunn: Endret kriterier
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Jeg bruker personlig uwhosting. Det fungerer helt greit, men ikke toppers. Hva kan man regne med når jeg betaler $2 i måneden?
Altså for å klargjøre litt her, jeg går fra helt greit men mye plass til kvalitet med noe mindre plass. Prisen bør være mindre enn 1000 kroner for 2 stk .com domener og hosting. Eventuelt norsk dedikert server. Uansett skal supporten være bedre enn dreamhost sin, eventuelt like god, men norsk.
One.com? De har support på norks på dagtid, og engelsk om kvelden og natten.
400,- i året for et webhotel på 1GiB og et domene. Bare til å kjøpe to!

Eller så kan du jo kjøpe domere hos www.domeneshop.no til 100-lappen
jeg har faktisk ikke teste så mange web hosting firma, men gått rett på dedikerte server.
norsk har du liksom www.gigahost.no (399kr mnd med moms)
hvis du skal gå litt opp i pris så har du : http://gbps.no/dedikert.htm (NB: alle prisen her er UTEN moms)
Som jeg sa, pris er mindre viktig. Takk til ranvik for lenken til gbps.no! De ser meget interessante ut.