Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 780
Noen som har vært borti disse? Hvertfall 8 år siden vært borti det og da spiste jeg ett brett med ti, og husker ingenting fra de dagene. Hvis jeg deler en i 4, vil det være safe og ift til ksalol hva er ekvivalenten ? Vet de er fake men lurte på om de har virkning og ikke no fentanyl i seg.
Takker for svar!
tror man ganske fort får høre om det er piller med fentanyl i omløp rundt om kring. Så det skal nok være safe Men man kan aldri vite helt sikkert før man har testa dem selv, selv piller som ser helt like ut kan inneholde forskjellige ting.
Jeg kan si deg en ting..

Det er større profitt i å selge fentanyl som fentanyl enn som benzo.

All den fentanyl hypen kommer hovedsakelig fra statene der smertestillende tabletter som Oxycontin kopier som er produsert i Mexico innholder fentanyl.
Sist endret av Naturgrønn; 8. mars 2024 kl. 13:05.
Trådstarter
13 3
Ok, takk for svar Naturgrønn og young alkis. Greit å høre når det er lenge siden vært borti disse fra gata.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Jeg kan si deg en ting..

Det er større profitt i å selge fentanyl som fentanyl enn som benzo.

All den fentanyl hypen kommer hovedsakelig fra statene der smertestillende tabletter som Oxycontin kopier som er produsert i Mexico innholder fentanyl.
Vis hele sitatet...
I USA er visstnok alt tilsatt fentanyl i disse dager, ikke bare stoffer som skal virke som opioider. Alt av piller og til og med kokain og stoffer som skal ha sentralstimulerende effekt. Dette ifølge intervjuer av lokale "junkier" fra flere plasser i USA. Syke tilstander.


Tviler på vi noensinne vil få samme tilstander her i Norge. Selv om nå nitrazener har blitt funnet i noen tilfeller i piller som skal være benzo
Sist endret av Junkhead; 9. mars 2024 kl. 12:42.
Galenika Rivotril 2 mg er like ekte som alle andre merker. Er du i tvil så kan du alltids teste mengde virkestoff i de.
Mulig de tilbyr noe noe slikt her: https://energycontrol-international....ting-a-sample/

Sitat av Junkhead Vis innlegg
Tviler på vi noensinne vil få samme tilstander her i Norge. Selv om nå nitrazener har blitt funnet i noen tilfeller i piller som skal være benzo
Vis hele sitatet...
Det er også funnet i piller som skal være Oxycodone.
Men tror disse som oftest er blitt bestilt på nettet fra utlandet.
Sist endret av einsteindragon; 9. mars 2024 kl. 12:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Det er også funnet i piller som skal være Oxycodone.
Men tror disse som oftest er blitt bestilt på nettet fra utlandet.
Vis hele sitatet...
De ble også solgt på darkweb i Norge. Flere som måtte bøte med livet, men fyren opererer fortsatt
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
De ble også solgt på darkweb i Norge. Flere som måtte bøte med livet, men fyren opererer fortsatt
Vis hele sitatet...
Jeg har også kjøpt svært mye på darkweb de siste 10 årene. Har aldri opplevd at de er for svake eller inneholder noe annet.

Jeg har hørt flere ganger at de ikke inneholder så mye som 2 mg, men ikke erfart de selv. Jeg tror det er fordi mange forventer mer av de enn det som er realiteten. Eller at de har tilvent seg stoffene, tatt en pause på 1 måned og tror de har null i toleranse etter 1 måned uten. Så når de ikke får virkning så skylder de på tabletten. Veldig vanlig dette med benzoer.
Har aldri hørt om at noen skal har blitt forgiftet av de. Visst det er tilfellet så rapporter det videre til f.eks. Det norske darkweb forumet.

Men trådstarter må gjerne få de testet for sikkerhetsskyld. Det er alltid en gode ide.

Jeg har derimot hørt om at Ksalol har inneholdt iallefall Fentanyl. Men det er for tiden ingen norske som advarer mot noen brukere eller benzoer.

Men det er for tiden ingen brukere eller benzoer det advares mot. Så vidt jeg vet.
Sist endret av einsteindragon; 9. mars 2024 kl. 21:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Liten misforståelse. Har også handlet mye på darkweb og jeg tror alt av benzo jeg har kjøpt har vært greie varer. Men det jeg mente var at det var en fyr som drev og solgte piller med metonitazen. De var markedsført som oxymorfon eller noe
Det meste av benzo er kopier. Kan folk slutte å være så naive å tro det er apotek varer.

Det drives med i Storbritannia og selvfølgelig i øst-europa som står bak Gakenika kopiene. + Annet benzo.

Det finnes så mye av det. Og det er så strenge regler i EU. Hadde et EU legemiddel firna hatt svinn på milliarder av tabletter så får det fortsette i tiår..?

Nei! Begynn å tenk.

Man vet ikke hvilket benzo som er i de tablettene

-kompiser fikk de testet i Nederland... Hold kjeft. Du blir lurt.
Sist endret av Naturgrønn; 9. mars 2024 kl. 22:20.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Liten misforståelse. Har også handlet mye på darkweb og jeg tror alt av benzo jeg har kjøpt har vært greie varer. Men det jeg mente var at det var en fyr som drev og solgte piller med metonitazen. De var markedsført som oxymorfon eller noe
Vis hele sitatet...
Ja, denne personen var jeg klar over. Heldigvis.
Vurderte en gang å teste de ut, men det droppet jeg når jeg fant ut at de ikke inneholder oxymorfon.

Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Det meste av benzo er kopier. Kan folk slutte å være så naive å tro det er apotek varer.

Det drives med i Storbritannia og selvfølgelig i øst-europa som står bak Gakenika kopiene. + Annet benzo.

Det finnes så mye av det. Og det er så strenge regler i EU. Hadde et EU legemiddel firna hatt svinn på milliarder av tabletter så får det fortsette i tiår..?

Nei! Begynn å tenk.

Man vet ikke hvilket benzo som er i de tablettene

-kompiser fikk de testet i Nederland... Hold kjeft. Du blir lurt.
Vis hele sitatet...
At pillene er kopier er ikke det samme som at de inneholder noe annet enn det som er opplyst om. Heller ikke at de inneholder mindre virkestoff enn opplyst om.

På darknet iallefall så kan man vite om selgeren er til å stole på ved å se på tilbakemeldinger.
Sist endret av einsteindragon; 9. mars 2024 kl. 22:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.