Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 922
På bloggen min har jeg skrevet litt om denne nye sensasjonen Omni virtuix, som i kombinasjon med Oculus rift briller, kan lage et tilnærmet holodeck i stua. Det er en liten sensasjon, mener jeg. Dere kan google omni virtuix eller sjekke ut linken i signaturen.
Hva syntes dere om dette? Er det bedre enn Kinnect?
Sist endret av punkfreak; 23. juli 2013 kl. 14:30. Grunn: skrivefeil
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg så dette selv for en stund siden. Jeg må si at det virker veldig interessant å prøve det, tiltross for at det virker litt "tett på" i forhold til den ringen du har rundt deg. Jeg likte bedre konseptet Gadget Show prøvde ut medio 2011, til tross for at det var mer forbeholdt skytespill: http://www.youtube.com/watch?v=eg8Bh5iI2WY .

Omni Virtuix vil nok slå den måten å spille på når man kommer til andre spill som for eksempel Skyrim. Det hadde vært utrolig gøy! Og ja, det slår Kinect i seg selv, men de bruker vel Kinect i en av videoene for å synce spilleren??