Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 619
Fulgte igår en tutorial fra YouTube om hvordan jeg kunne lage bilder i Cinema 4D med skriv på veier og vegger ++.

Her er mitt endelige resultat, kan laste opp andre også om det ønskes!

Hva syntes du?
Sist endret av Junkbox; 30. desember 2010 kl. 12:40.
Selve logoen var grei nok, men jeg hadde satt pris på å unngå å knekke nakken for å bedømme den.
Tøft, men likte verken font, farger eller noe relatert til skriften... Prøv med noe som passer...
Jeg likte det veldig. Skyggene var bra, symetrien var bra og fargene passet ypperlig. At alt var skråstilt var egentlig også et pluss fra min side.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Selve logoen var grei nok, men jeg hadde satt pris på å unngå å knekke nakken for å bedømme den.
Vis hele sitatet...
HAHAHHA fy faen jeg ler godt nå. Tenkte det samme da jeg lagde den selv.

Sitat av Antonymus Vis innlegg
Jeg likte det veldig. Skyggene var bra, symetrien var bra og fargene passet ypperlig. At alt var skråstilt var egentlig også et pluss fra min side.
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Sånt setter man pris på å få høre
Bra laget, men likte ikke fargekombinasjonene i kontrast til bakgrunnen. Fargene minte meg veldig om sånn "Need For Speed"- style mtp det neongrønne stroket på testen.

Men i grunn veldig bra!