Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1040
Hva spör dem meg som avsender hvis jeg önsker å sende verdibrev?

Må man framvise legitimation?
Sist endret av ostpop; 28. august 2011 kl. 02:41.
post penga i en vanlig konvolutt, evt. en inni en dvd og en boblekonvolutt. Lettere enn å lese
Trådstarter
15 0
Sitat av Kramer Vis innlegg
post penga i en vanlig konvolutt, evt. en inni en dvd og en boblekonvolutt. Lettere enn å lese
Vis hele sitatet...
Det jag vil veta är om jag som avsender har muligheten til og vaere anonym, hva som ska postes er ikke intresant.

Men takk for rask svar!
Send det i et brev, skriv på adressen til mottaker. Trenger ikke skrive avsender på brev og det skulle være alt som trengs for å sende et brev
Trådstarter
15 0
Lest förste inlegg? sende som verdibrev, då må du ha avsender men mitt spörsmål er om jeg må vise legitimation når jeg skal leverere det på postkontoret.

avsender adresse bruker ja bare random.

Sitat av Blazed Monkey Vis innlegg
Send det i et brev, skriv på adressen til mottaker. Trenger ikke skrive avsender på brev og det skulle være alt som trengs for å sende et brev
Vis hele sitatet...
Har sendt magoo i posten til noen mange ganger før, funket fett det. Brukte bare metoden nevnt over, skriv navn på mottaker, legg på pakkebånd.
Sitat av Kramer Vis innlegg
Har sendt magoo i posten til noen mange ganger før, funket fett det. Brukte bare metoden nevnt over, skriv navn på mottaker, legg på pakkebånd.
Vis hele sitatet...
Det er pakke, ikke verdipost. Pakke kan man fint sende anonymt ja.
Her følger vi med.
Tror du trenger legitimasjon siden hensikten med "verdibrev" er jo at dersom noe skulle gå til spille, kan innholdet bli returnert til avsender, på en måte som en slags forsikring. Mulig jeg tar feil.

Uansett så kan du jo ta med real looking fake leg, just in case, de er nok ikke så nøye uansett bare du oppgir de et navn å kontakte i tilfelle det skulle være noe.
Rekommanderte brev trenger du i hvertfall ikke å legitimere deg for å sende...
Sitat av Blazed Monkey Vis innlegg
Send det i et brev, skriv på adressen til mottaker. Trenger ikke skrive avsender på brev og det skulle være alt som trengs for å sende et brev
Vis hele sitatet...
Brevpost er ikke det samme som verdipost.