Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2800
Hva kan jeg bruke som brønn til en hjemmelaga vannbong?
AluminiumsFolie.
sånn stor firstprice saftflaske, en penn og aluminiumsfolie Fungerer sånn halveis....
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Det best er å bruke en liten maglite, så skrur du bare av toppen tar ut innmaten vips du har en helt ny brønn, du kan også bruke hele om du skal lage deg en vannis
Viss du har ett sett med pipenøkler vil noen av de mindre der passe veldig bra.

http://www.biltema.no/ProductImages/10/medium/10-2740_m.jpg
Narkoman much? Røyk heller ut av noe frukt. Aluminiumsfolie er ikke sunt.
Aluminiumsfolie går helt fint, men hva koster en maglite og hva koster en vannbong?
Bestilte nettopp en vannbong for 169 kr. Den er av akryl, har ikke fått den enda så vet ikke hvordan den funker men jeg tror den er bedre enn en skitten cola flaske og noe kvalmt sølvpapir oppå. google vannpipe og sjekk den øverste linken, de hadde noen kule ting der
ArbeidsledigProletar
Koppnøkler som nevnt. Funker fantastisk på hobo-bonger.
æsj, folie er kvalmt! kjøp en maispipe ?
Sånn aluminiumsfolie som man setter lysestaker i er helt perfekte. Stikker noen passe hull, brenner med tobakk før. (alltid brenn med tobakk til den blir sort først, så slipper du eventuelle avfallsstoffer som ligger på alu'n). Smoke till you choke.

Eventuelt kan du dra på Narvesen for å kjøpe maispipe. Billig, bra, ordentlig rist.
Husker en kompis av meg som er rørlegger brukte noe som han skrudde ned i hullet han laget i flaska, med pakning sånn at den var 100 % tett. Den ga GODE trekk^^
Tynn i håret
ha12d's Avatar
Kan lage brønn av en sikring om du åpner den og tar ut innmaten
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Viss du tar rista som er festet i vannhullet til springen, bruker den til rist i en pipenøkkel som du fester på en avskåret vannslange.
Da har du hele greia, du finner alt du trenger hjemme eller på skolen.
Vil bare presisere litt i forhold til posten over. Ren aluminium vil ikke avgi farlige gasser, men folie er gjerne tilsatt kjemikalier. Det er ett omdiskutert tema, jeg har heller ikke funnet bevis som sier det er farlig å røyke fra folien.

Men bare ta en liten bit og tenn på med lighter, det kommer en svært illeluktende svart røyk. Skader den i beste fall ikke lungene dine får den ihvertfall det du røyker til å smake dritt.

En maispipe koster så lite og er svært tilgjengelig. Ett eple er jo enda billigere, og etterpå kan man spise bevismaterialet.

Take care!
Trådstarter
2 0
Takk for svar . Hvilke dagligvarebutikker kan ha maispiper? Har ikke sett noen der jeg har vært.
Narvesen pleier å føre maispiper i sitt varesortement.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Yess. Angående det med rist, sorry for og ta over posten men jeg lurte på om det er noe jeg kan gjøre med syrefaste rister?

og røyke fra en Syrefast rist er jo farlig? Aigth?
Jeg og en kamerat brukte en gang en gullrot (i tørrpipe vel og merke). Ble skam skækk i forhold til hvordan jeg ble ved bruk av sølvpapiret. Det smakte også godt
Kan noen utdype hvordan de bruker frukt eller grønnsaker som rist?
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Kan noen utdype hvordan de bruker frukt eller grønnsaker som rist?
Vis hele sitatet...
Et hull som ikke er så stort at hele mekket detter gjennom, eller bare en liten stein i hullet
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Kan noen utdype hvordan de bruker frukt eller grønnsaker som rist?
Vis hele sitatet...
I gullroten skjærer/hakker du deg en liten brønn ved hjelp av kniv. Siden tar du en nål og stikker noen hull fra bunnen av brønnen til enden av gullroten, og voila så har du et smakfullt lum

Du må selvsagt forkorte gullroten litt, fra nederste tuppen og opp. samme gjelder øverste delen.

Om dette var vanskelig å forstå, skal jeg heller sende inn et paint bilde som demonstrerer hvordan du skal gå frem, imorgen
Sist endret av MadPetter; 30. mars 2011 kl. 00:00.