Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  107 9425
Sitat av NoRemorse
Skriver du opp meg også eller?

Drar jeg uansett hvis jeg får billetter. Noen som vet hvor mange det er igjen? Ligger vel ca. på 600-700 plass i køen nå tenker jeg.
Vis hele sitatet...
http://techserver.gathering.org/tickets

ps: Jeg har 1 bilett tilsalgs
Huff, det irriterer meg litt at ikek vennegjengen min vil sitte på nFF rekka :/


men jeg kan fortsatt komme innom og få med meg litt sosialt samvær selv om jeg ikke sitter på rekka?
De vil ikke sitte ved nff-rekka? hva faen? :/
Tror det står i diskusjonstråden. To av de er faktisk delvis aktive brukere på forumet her.

De mener nFF'ere er "gærne!"

Er vi ikke? (20tegn)
Hvis det med gærne betyr at vi reiser oss fra stolen mer enn to ganger i løpet av 4 dager og ikke bare spiller wow, ja. Vi er gærne.
Det har blitt snakket litt smått om på seating tråden til www.mac1.no om plassering nær nFF rekka. Noen som har innspill på det?

Nicho?
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Ok. tror det har skjedd en liten misforståelse her. Zykes vil sitte med NinjaSverre og, så hvis du setter han ved siden av yahya og NinjaSverre, så kan du sette meg og Rodwelt på kanten der.
haha, jeg SIER det en GANG til

jeg vil på siden av Aciid as in TurboAciid eller Pål :P

please nicho!
Dark: Yeah, vi skal sitte med Mac1-folk. Må bare få avtalt med folka der.

TurboAciid: Nei, det ødelegger for andre.

zykes: Ja, og nå sitter du ved siden av turboaciid...
Det blir fett Nichotin!
Sitat av Dark
Tror det står i diskusjonstråden. To av de er faktisk delvis aktive brukere på forumet her.

De mener nFF'ere er "gærne!"

Vis hele sitatet...
Gi meg navnene deres, så skal jeg knivstikke dem til de ser på meg som rasjonell
hehe, jeg har pratet med de idag. De har endret mening, og var veldig positive til nFF rekka.

Though, jeg har ikek pratet med sistemann :P
jeg vil sitte atme fase mrvangen og så nært mine med vifs som mulig.
Det ser mørkt ut for meg, jeg tror ikke jeg får fri den uka der. *faen*
Jeg vil sitte ved Voldern eller Eppes
Er det mulig å bytte plass på Prozhen og tep0sen, slik at jeg får sitte med sistnevnte?
count me in er en til som kanskje skal være med som jeg er "avhengig" av og sitte ved siden av
får fixa bilett ass we speak igjennom en snill freaker.
men går det ikke å sette seater før jeg har fått overført biletten ?
Hvor velger jeg seater på billetten? Eller kan ikke det gjøres før seatinga er i gang?
Må nok vente litt til. Skjer når det nesten ikke er billetter igjen.
Sitat av mongeland
Hvor velger jeg seater på billetten? Eller kan ikke det gjøres før seatinga er i gang?
Vis hele sitatet...
O RLY?
Nubzor question: Hookay - siden dette er min første gang -> hvordan skjer seatingen? Jeg vet at det kommer et seating table - men MÅ man ha en seater, eller kan jeg gå inn på seating table og plassere mine 2 billetter? (jeg er bare user på èn av de, men owner på begge) Har også hørt at det bare er useren som kan velge plass *utålmodig*

Edit: skal ikke på nFF-rekka
Sitat av Mushy
O RLY?
Nubzor question: Hookay - siden dette er min første gang -> hvordan skjer seatingen? Jeg vet at det kommer et seating table - men MÅ man ha en seater, eller kan jeg gå inn på seating table og plassere mine 2 billetter? (jeg er bare user på èn av de, men owner på begge) Har også hørt at det bare er useren som kan velge plass *utålmodig*

Edit: skal ikke på nFF-rekka
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke å ha en seater! Du kan plassere deg hvor du vil, så lenge det er ledige plasser!

Er begge bilettene dine? Står du som user på begge? Hvis ja kan du plassere begge hvor du vil!

Ikke skyt meg hvis jeg tar feil her da
One of the good guys
2rs1's Avatar
når nico kommer opp i et magisk antall personer som har valgt han som seater, så vil han få mulighet til å plassere ut sine folk før normale (og mindre grupper) får plassere seg. Når du har 2 billetter, da må du nok vente en stund.
Sitat av icTus
Er det mulig å bytte plass på Prozhen og tep0sen, slik at jeg får sitte med sistnevnte?
Vis hele sitatet...
Men tep0sen ville jo tulle med meg, sett heller tep0sen mellom meg og icTtus!
Var det ikke det jeg skrev da? Du og tep0sen bytter plass, slik at det plir ProZhen, tep0sen, icTus?
Sitat av Maddy
når nico kommer opp i et magisk antall personer som har valgt han som seater, så vil han få mulighet til å plassere ut sine folk før normale (og mindre grupper) får plassere seg. Når du har 2 billetter, da må du nok vente en stund.
Vis hele sitatet...
Kan jeg lyve og si at jeg har 200? :P
Nei. Folk setter deg som seater, og systemet bestemmer automatisk når du skal få lov til å seate. Men, er dere bare to pers, så er det vel ikke noe problem å finne to ledige plasser ved siden av hverandre heller.
Sitat av Nichotin
Nei. Folk setter deg som seater, og systemet bestemmer automatisk når du skal få lov til å seate. Men, er dere bare to pers, så er det vel ikke noe problem å finne to ledige plasser ved siden av hverandre heller.
Vis hele sitatet...
Sant - men det er ikke det jeg er redd for, det er mer det å komme ved siden av overivrige CS-spillere i 14-årsalderen som gjerne hoyer og skaper seg litt (mye). Dette skjer da også gjerne helt i venstre hjørne av hallen, hvor ingen hører rop om hjelp, fordi naboen spiller rosa halikopter (oh, the horror!) på full pinne
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Er det for seint å klemme seg inn på TG rekka i år?

Ligger på plass nr 40 i køen til partyticket nå :/
Da får du billett, vil jeg anta. Er rundt 290 billeter igjen.
For ikke å glemme de noen tusen som ombestemmer seg og selger billetten sin.
Ønsker og sitte mellom bakkiz og sergant i rekke 1.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Men er det fortsatt mulig for meg å kunne sitte sammen med folka fra nFF?
Jada. Fremdeles mulig.

edit: har oppdatert nff-rekka nå.


psych|com: har satt deg (psych) et helt annet sted nå, ettersom de du ville sitte med ikke drar allikevel.
Sist endret av Nichotin; 13. januar 2006 kl. 13:42.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Hvem er kurtreidar? tyvetegn
kar fra klassen jeg går i nå. han er noen og tyve og har vært i militæret
Jeg, MrMinit og EspenaJ vil sitte øverst på rekke 1, og jeg vil i midten. Altså fra midten og ut, Mrminit - Epinosa - EspenaJ.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Nicho: Bytter du om på teedast og zebezd? sånn at han kommer mellom koop og teedast
Jeg spurte tidligere om jeg kunne sitte ved siden av Eppes, Voldern eller Vidder. Er det mulig at jeg kan bli plassert ved siden av en av dem?
Dato for Seatingen er nå fastsatt;

http://gathering.org/tg06/seating

Om vi hadde fått over 50 stk hadde vi fått plassert oss en dag før resten, men vi er vel ikke så mange?
Jeg mener at vi bør skaffe 50... Hvis noen har venner som ikke skal sitte på rekka, men trenger plass ett sted (duh) så kan vi kapre dem så vi får en dag tidligere .
så flekk igang ræva å velg nichotin som seater nå da.
trykk på selve biletten så får du opp hvem som eier den hvem som har den og hvem som skal være seater..
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
ah, der var det åpna for å sett seater ja.
Jeg tok like greit og satte seater for Benson og Devine, siden jeg allikevel administrerer de billettene.
altså, en kompis og jeg skal bare sitte et sted, men om vi velger nFF - får dere tatt en dag før?
kan jeg være med i VIF ?
VIF er utvalgte freaker. man kan ikke påvirke det å bli valgt til VIF uten å oppføre seg her over lengre tid.
Jeg og to andre kompiser tenkte vi skulle sitte sammen, går det an å få fiksa?

Jeg har da kjøpt tre biletter og når jeg var inne å sjekka på PTN-kontoen, stod det "Warning! No reservation på min billett og "Inactive: No User" Kan jeg få sitte sammen med de to eller må de lage en PTN-Acount og så velge seater etter det?
Da har jeg valgt Nichotin som seater til både meg og Antim0n

Sitat av geirmash
Jeg og to andre kompiser tenkte vi skulle sitte sammen, går det an å få fiksa?

Jeg har da kjøpt tre biletter og når jeg var inne å sjekka på PTN-kontoen, stod det "Warning! No reservation på min billett og "Inactive: No User" Kan jeg få sitte sammen med de to eller må de lage en PTN-Acount og så velge seater etter det?
Vis hele sitatet...
De må lage seg en PTN konto så velger du at de står som users av bilettene. De kan velge seater selv eller du kan velge seater for de siden du står som owner av bilettene.
Sitat av Lord_Kamikaze
Jeg mener at vi bør skaffe 50... Hvis noen har venner som ikke skal sitte på rekka, men trenger plass ett sted (duh) så kan vi kapre dem så vi får en dag tidligere .
Vis hele sitatet...
Vis dere mangler folk til de 50, så skal jeg og 3 andre kamerater på the gathing. Egentlig samme hvor vi sitter. Men må gjerne inkludere oss i de 50 sånn at vi for bestillt plasser før...