Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 654
Hei,

for noen måneder tilbake kjøpte jeg lydkortet Creative Blaster Audigy. jeg instalerte det på vista og alt fungerte bra. Men nå nylig har jeg endret operativ system fra Vista til windows 7, og jeg får ikke instalert driveren. er det noen som vet hva jeg skal gjøre?

Mange takk =)
Driver til Win7 skal du kunne finne her. Velg den øverste av dem.
Zarni's Avatar
Trådstarter
denne meldingen kom opp:

Setup is unable to detect a supported product on your system. Please ensure that your product is properly installed before running this setup program.

Hva gjør jeg =/?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Er du hundre prosent sikker på at du har sound blaster audigy da ? og ikke en annen audigymodell?

Creatives drivere er stort sett veldig spesifikke, og dersom du kan gi oss modellnummeret på kortet er det enda bedre.

CTxxxx er vel standard modellmarkering på disse.
Zarni's Avatar
Trådstarter
er ikke helt sikker på hva moddelnummeret er siden jeg ikke finner det på pakningen. Men pakningen til lydkortet heter iallefall Creative Blaster Audigy se.

takk for svar =)
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Mao er det nok dette kortet du har .

http://support.creative.com/Products...=Sound+Blaster