Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  107 14535
Uff! Hvilken fantastisk skuffelse at du ikke dro.. Jeg satt og ventet på å lese om en 16 år gammel gutt som er meldt savnet i avisene.. Uansett,, tror dere ikke politiet ville ha funnet og lest denne tråden så snart han evt. hadde blitt meldt savnet? Og deretter sporet han opp?
Det tror jeg.

Nå fikk jeg nesten lyst til å stikke av uten å si ifra jeg og.. Ble litt gira egentlig..
Men, nå er det engang slik at jeg ikke har noen konflikter med foreldrene for øyeblikket, så jeg dropper det nok
Var sikker på at du hadde dratt jeg. Skuffa!
Hvordan fant foreldrene dine ut at du skulle dra?
Lykke til på turen anyways, noe sånt vil jeg også finne på.
Når jeg var 17 så syklet jeg og to kompiser fra Ålesund til Oslo over Trollstigen, satt opp telt på Bokstad Camping, syklet til svinesund og tilbake til Ålesund. Hvis du vill ha et tips eller to så kan du få tlf.nr. mitt så skal jeg hjelpe deg å planlegge dette så det går ok for deg(pm), men tro meg 20mil hver dag går ikke.

Mvh Baxter
Hehe; fett at du husket Pondusen! ;]
HOY, den ble lang denne tråden.. var en av de første som postet
Ikke like spennende nå nei, men du får fortsatt ha god tur!
Jeg syntes hele turen ble mer interesant nå egentlig. Tror det er bedre (ihvertfall for meg) å høre at du faktisk gjør dette med dekning i ryggen. Kunne ha blitt litt hardt med de ressursene du hadde til å begynne med.
Håper virkelig at du gjennomfører. Om du kjører innom Oslo så bare stopp innom meg.

Ha en fin tur.
Sitat av Mushy
om vi hører om en gutt med langt hår, tykke briller og tannregulering som har blitt voldtatt av en kraftig mann i 50-årene, iført skinnvest og mokkasiner, bart og sterk kaffe- og spritlukt, så vet vi i allefall at gutten har passert Trondheim.
Vis hele sitatet...
HAHA! Den var god :P
Sitat av steinarlima
Som svaagan nevnte: Sportstape (kjøpt på apotek) Helt essensiellt på sykkeltur.

Edit: Tror de kan ta deg uansett ja.. Men lurer på en ting: Hvorfor ikke spør foreldrene dine om lov til denne turen? Si at du blir borte 3 uker. Når det har gått 3 uker ser du bare situasjonen an, og blir lenger viss du vil..
Vis hele sitatet...
Der forsvinner jo halve sjarmen med å stikke av