Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  107 9427
Vi mangler aldeles ikke folk for å få over 50, så lenge alle setter meg som seater tidlig nok (er et par fra mac1 jeg ikke har hatt tid til å dytte inn i tekstfila enda).
Sitat av Nichotin
Vi mangler aldeles ikke folk for å få over 50, så lenge alle setter meg som seater tidlig nok (er et par fra mac1 jeg ikke har hatt tid til å dytte inn i tekstfila enda).
Vis hele sitatet...
Ok, men kan du sette kompisen min og meg inn på listen, selv om han ikke er freaker? Han spiller WoW med mushanske, så litt freak er han

Bare sett oss opp som Mushy og Cick
hvordan ser seating-listen ut nå Nichotin?
Foreløpig er det 73 folk, hvorav to er Geir Marius (helt ukjent, vil gjerne vite hvem dette er), og èn er "Aleksander Harkestad" (som jeg også vil vite hvem er).
Okay, jeg er Geir Marius, og Aleks er en kompis jeg skal ha med meg.
Hadde vert greit omjeg kunne sitte ved siden av han..
SÅ HELSIKES FLOTT AT DU SA IFRA MED EN GANG DU SATT MEG SOM SEATER, DA.
Jeg kan ikke gjette meg til sånt.

Ok, du har TO plasser til deg selv, og én plass til aleksander? Da får dere sitte på andre siden i så fall, med tanke på at det kun er to fysiske plasser ledig slik det er nå.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg må desverre meddele at jeg ikke kommer til å sitte med mine kjære freaker i år.
Mens jeg satt på et tog til Stjørdal mandag 20. februar fikk jeg en telefon fra TG crew. Om jeg fremdeles hadde lyst på jobben innenfor press-crew. Jeg sa ja takk siden penger er kjekt og ha og jeg sier ja takk til å spare 700 kr.

[Til ansvarlige for nFF-bilde]
Er det mulig at jeg fremdeles kan få være med på bildet som skal taes av nFF-gjengen på TG?

Hat meg om dere vil, men jeg kommer tilbake neste år
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Nei du blir for evig ekskludert!
Skamme seg!

---
Neida.. Bare gi oss en eller annen måte å kontakte deg på når bildet skal tas, så går nok dette bra.
Hils Spinnvill fra meg