Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  108 15998
kanskje vi skulle laget en tråd på det, og blitt enig om et par servere vi kunne spilt på, nå som jula nærmer seg?
Kirkens bymisjon i Stavanger arrangerer juleselskap for de som ikke har noen å være med på julaften. Bymisjonen serverer julemiddag og ordner juletre. De som vil være med tar med en gave til ca 50,- . Hør med humanitære organisasjoner i byen du bor om noe tilsvarende skjer der. God jul.
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
kanskje vi skulle laget en tråd på det, og blitt enig om et par servere vi kunne spilt på, nå som jula nærmer seg?
Vis hele sitatet...
Ja, det kan jo være en lur idè
Selv skal jeg jobbe juleaften med ungdommer som ikke har noe hjem å reise til i jula. Regner med det blir julemat og hjemme alene på TV'n. Kanskje en pakke eller to. Får mer julestemning av det faktisk.
Feirer jul uten familien/svigers for første gang i Chiang Mai, Thailand. Lastet opp laptoppen med julesanger, julefilmer inkl donalds jul som er obligatorisk og nissene over skog og hei. Lite julestemning å spore her i Bangkok selv om man sporadisk kan høre bjellklang på thai på større kjøpesentere. Ser frem til en annen type jul og takket være skype blir det innblikk i familiefeiringen forhåpentligvis.
Er det bare jeg som synes julaften er koselig?
Nå pleier ikke pappa og mamma å drikke seg dritings heller, noe som jeg er veldig glad for!

Er ikke så veldig familiemann, og foretrekker å holde meg litt for meg selv hjemme, har ikke et godt forhold til foreldrene mine eller søskene mine, men allikevel er det koselig at alle samles og har det greit. Spiser god mat, snakker sammen og gir hverandre gaver. Synes også det er veldig gøy å bake osv, lage mat sammen med mamma og dra lillesøster på akebrett etter firehjulingen.

Å feire julaften alene virker bare trist for min del.
jobber julen , passer gull fint (",)
Etter å ha lest hele tråden føler jeg meg priviligert som kan feire jul slik vi pleier å gjøre i min familie... Vi er 14 stk i år, og man har da en del alternativer med tanke på om man vil i kirken, lage veganer-mat, se donald, eller bare ligge i senga til maten er servert.

Det går med en del øl, vin, og aquavit, men ingen har noen gang kranglet på julaften. Det er god stemning fra lille julaften til 3. juledag.

De siste årene har jeg spurt venner som ikke liker julen så godt om de vil være med å feire med oss, men alltid samme svaret: "føler jeg trenger meg på..". Noe jeg forstår, men tilbudet er stående for mine venner.