Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  107 11682
Sitat av Skateward Vis innlegg
En av damene som delte ut gratis ørepropper sa det. Jeg reagerte selv og hun sa "ja, påbudt fra arrangør".
Vis hele sitatet...
Oh..
Jeg åpnet min pakke når jeg kom hjem, skulle teste hvor bra de funka
Sitat av TobNor Vis innlegg
Oh..
Jeg åpnet min pakke når jeg kom hjem, skulle teste hvor bra de funka
Vis hele sitatet...
De funker dårlig. Det føles som å ha hodet inni en plastikkpose, mens musikken spilles utenfor. Jeg kjøpte noen litt bedre på en festival i sommer. Tror jeg ga 200kr så det er sikkert ikke det beste man får, men de duger. Kan anbefales hvis man drar på konsert innimellom. Trengte dem dog ikke på Skrillexkonserten.
Sitat av Huztle Vis innlegg
Finnes jo faktisk ørepropper som demper lyden og ikke fjerner den da.
Vis hele sitatet...
.... Det var ikke overdrevet.
skjønner fortsatt ikke hvorfor folk kaller skrillex showet en konsert...
Sitat av memmnon Vis innlegg
skjønner fortsatt ikke hvorfor folk kaller skrillex showet en konsert...
Vis hele sitatet...
HMM muligens fordi artisten bak sangene møter opp på en scene foran tusenvis av tilskuere og spiller live musikk?

Greit nok at det meste er playback i og med at sjangeren er litt mer tidskrevende når det gjelder livedelen....

Men er jo fortsatt en konsert
Sitat av memmnon Vis innlegg
skjønner fortsatt ikke hvorfor folk kaller skrillex showet en konsert...
Vis hele sitatet...
Fordi det er musikk, og alle kom dit for og se/høre han, ikke bare se på stedet.
Hvis det var en club etc. Så hadde jeg forstått at du hadde kalt det show, men vi dro ikke dit for noe annet. Hvis vi hadde dratt dit for og gå på en club, og han hadde vært DJ, da hadde det vært show. Men siden han var grunnen til vi kom, så velger jeg og kalle det en konsert.
Sist endret av ImsdalFlaske; 25. november 2011 kl. 23:29.
Sitat av TobNor Vis innlegg
Fordi det er musikk, og alle kom dit for og se/høre han, ikke bare se på stedet.
Hvis det var en club etc. Så hadde jeg forstått at du hadde kalt det show, men vi dro ikke dit for noe annet. Hvis vi hadde dratt dit for og gå på en club, og han hadde vært DJ, da hadde det vært show. Men siden han var grunnen til vi kom, så velger jeg og kalle det en konsert.
Vis hele sitatet...
ok men du kaller jo ikke Qlimax for konsert eller sensation white for konsert.
Sitat av memmnon Vis innlegg
ok men du kaller jo ikke Qlimax for konsert eller sensation white for konsert.
Vis hele sitatet...
Gjør jeg ikke?
Neida, jeg kaller det en festival, for da er man der lenger enn noen timer