Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  107 13505
Sitat av Kaunda
Selv om media ikke får greie på det, er det svært få alvorlige tilfeller som politiet ikke får kunnskap om. Erfaringen tilsier at du kan ta det med ro.

De nevnte 16 åringene er svært spesielt, og han kommer neppe ut for de, de er tatt kontroll på nå.
Vis hele sitatet...
Da er det et definisjonsspørsmål. Om du mener at å bli julet opp ikke er alvorlig, så får du mene det. Men at det er mange som har/blir/vil vli banket opp pga gjeld er et faktum. Og veldig lite av dette når media og politi. Se det slik da: du har en narkogjeld på 5k. Du har en frist å betale, og klarer ikke du det får du bank. Du klarer det ikke og får bank som avtalt på forhånd. Du gidder liksom ikke dra til purken å fortelle hvor slemme gutta var mot deg, bare fordi du ikke hadde penger til speeden din? Neppe.

Det foregår MYE såkalt "torpedovirksomhet" rundt om kring i det ganske land, og det færreste når politi og presse. Nå mente ikke jeg at han nødvendigvis skulle være bekymret spesielt for de nevnte 16-åringene, men mer på et generelt grunnlag.

Er man med på leken, må man smake steken. Det sa min mor!
Lenge siden tråsstarter har svart her, men mitt svar er også nå litt " retrospect " Okei du er ute etter raske penger ?
Tror du noen her inne har en automagisk "formel" på hvordan det gjøres på en uke ?
Om de har det, tror du de deler den på et åpent forum ?
Fan man, du må enten ha de 16, eller ha støtte for de før du spiller.. "mostly ripped off"
Ja - enten spis æss på gata, eller gå til mor og far, EOD,-
Jeg har faktisk aldri helt skjønt hvorfor man har 18-års aldersgrense på pengespill i Norge før jeg leste denne tråden! Takk for at du åpnet mine øyner!
Man trenger jo ikke være under 18 for å pådra seg spillegjeld fra de feile folka?
Sitat av minigolf
Man trenger jo ikke være under 18 for å pådra seg spillegjeld fra de feile folka?
Vis hele sitatet...
Men det er mye lettere å pådra seg spillegjeld før man er 18 siden hjernen ikke har utviklet seg ordentlig.
Få deg en jobb. Søk så om lån hos slike "raske-penger" selskap som du ser annonser etter i VG bl.a. Får lettere lån da så lenge du kan oppgi en fast måneds inntekt. Samt hvorfor ikke si det som det er, at du har vansker for å skaffe pengene men du at jobber med saken så godt det lar seg gjøre?
Freak Trooper
Joey's Avatar
Jeg synes du trenger en omgang juling så du kanskje lærer av det du har gjort. Så etter du har blitt banka går du til banken (viss du er istand til å gå) og oppretter en konto som du poster her, så får du bare håpe at noen er domme nok til å avse noen ussle slanter til deg.

Jeg la merke til at du har ført opp 1987 som fødselsår, da er du vel strengt tatt ikke 17 år? Viss det stemmer..

PS: Hva er vitsen med å prøve å skjule dette fra foreldrene dine når de kommer til å se at sønnen deres er mørbanka?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Og konklusjonen er at det ikke finnes raske penger.