Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1205
Hey!

Jeg har den siste tiden søkt meg litt rundt om kring et noe informasjon om hvordan man kan fårbedre rekkevidden på sin Trådløse Ruter.

Till slutt fikk jeg tak i noen som kunne veldig mye om radiobløger og Radioteknikk, de fortalte meg en hel del masse som de hadde eksperimentert med og de hadde kommer frem til at, for kun noen få hundre lapper, Max 500kr kunne du skaffe deg et Trådløst nettverk som rak opp mot 10Mil+++

Jeg, ble helt hekta på dette og fant ut at jeg vil prøve ut dette. Idag har jeg et trødløst nettverk på ca 10Km Har offra, 250kr totalt, kunne fått 10Mil om jeg hadde brukt en "******", men siden mamma og pappa ikke ville ha det lenger så fikk nøye meg med min 10Km rekkevidde, som er helt OK.

Jeg vet ikke om det er noen spessiel stor etterspørrsel om en 100% Perfekt Guide til dette eller om dere bare er like glade?

Så derfor vil jeg telle opp alle BUMP-ene denne Posten vil få også vil jeg vurdere å legge ut guiden eventuelt den 12 eller 14 Januar. Vi får se, dere bestemmer.
haha, og hvem er det du sender til som bor 10km unna? En kompis?

Mitt trådløse nettverk sender i dag over 20mil..

For 100kr kan denne infoen/oppskriften bli din.
Seff vil vi ha guide!
Har du ikke noe å levere så får du droppe å poste. Dette er ikke et forum hvor du kan bade i oppmerksomheten du tydeligvis desperat ønsker.