Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 6258
Enemy of the snut
Litt usikker på om jeg legger denne tråden i rett kategori, men admin må gjerne flytte den til rett kategori

Problemet mitt er Kleopatra/Gpg4win..
Jeg har installert programmet riktig og opprettet ny key som det skal gjøres, har fulgt tutorial fra YT også.. Men, når jeg har opprettet ny key så kommer den ikke frem i lista hvor alle keys som er opprettet skal ligge. Får beskjed om at key er opprettet og ingenting skal være feil, men den kommer ikke i lista..
Har brukt GPG4USB i flere år men nå når jeg opprettet ny key der står den bare å surrer og går på "Generating" - det låser/henger seg opp rett og slett virket det som.

Hva kan jeg gjøre?

https://imma.gr/80480xcb0f4
Sist endret av Tytjepelk; 19. juni 2019 kl. 00:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvor lenge har du ventet?
Nå har jeg ikke prøvd akkurat den der, men jeg har selv erfart at den kan ta lang tid før den er fornøyd med entropien du har gitt den. Bare gjør som den sier, beveg musen, bruk tastaturet, surf på nettet, gi maskinen ting å jobbe med, så finner den kanskje ut av det etterhvert.
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Hvor lenge har du ventet?
Nå har jeg ikke prøvd akkurat den der, men jeg har selv erfart at den kan ta lang tid før den er fornøyd med entropien du har gitt den. Bare gjør som den sier, beveg musen, bruk tastaturet, surf på nettet, gi maskinen ting å jobbe med, så finner den kanskje ut av det etterhvert.
Vis hele sitatet...
Begynte i formiddag, rundt 12-13ish. Men har vært ute av huset da jeg vet det tar tid men det har ikke tatt SÅ lang tid før.. Får vel bare vente.. Men synes det er rart jeg ikke får keyen min opp i Kleopatra.
Selvtesteren i Kleopatra viser selv at alle tilkoblinger skal skal være i orden også..

https://imma.gr/80481xc37b8

Ordnet seg hadde rett om gpg4usb, det låste seg hele tiden.
Sist endret av Tytjepelk; 19. juni 2019 kl. 19:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.