Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 4447
Jeg leter etter en illustratør som kan skape et albumcover. Jeg er kun ute etter front del (dette skal kun ut digitalt). Musikken er i metal-sjangeren og jeg ser etter en illustrasjon som har et realistisk utrykk. Det kan gjerne være futuristisk. Jeg har noen ønsker om hva konseptet skal handle om så det er fint om illustratør kan bygge på en idé.

Driver du med dette, eller kjenner du noen? Legg gjerne ved noen eksempler på din portefølje. Jeg tar kontakt på PM dersom du har noe i din database som ligner på det vi ser for oss. Hvis du har noen spørsmål besvarer jeg dette både i kommentarfelt og PM.

Oppdraget er selvsagt betalt.
Hei, jeg har jobbet litt med slike ting før og kan sikkert hjelpe deg med dette om ingen andre byr seg.
Du kan finne tidligere arbeid her.

Av forskjellige grunner så kan jeg ikke love raskt arbeid, så om du trenger bildet ASAP og noen med mer tid/dedikasjon kan gjøre jobben så ta heller de. Kan regne med å bli ferdig innen Juni uansett.
Sist endret av F4celess; 3. mai 2018 kl. 17:34.