Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3410
Hei.

Jeg har nettopp henta pakken min. Jeg besilte et headset (HyperX Cloud 2), men av en eller annen grunn lo det en Razer Seiren i boksen.

Skal flytte ut å begynne å streame snart, og trenger bedre mikrofon i den anledning uansett.

Skal jeg beholde det, og bestille nytt headset? Eller burde jeg sende det tilbake.

Jeg betalte summen for headsette, ikke mikrofonen.

Edit: Bestilte* tittel >.<
Sist endret av Egeenz; 28. juli 2016 kl. 19:47.
Om de ikke kontakter deg, ser jeg ikke problemet, om mikrofonen er bra til streaming, hvorfor ikke beholde den :P
Trådstarter
Sitat av Bringeberry Vis innlegg
Om de ikke kontakter deg, ser jeg ikke problemet, om mikrofonen er bra til streaming, hvorfor ikke beholde den :P
Vis hele sitatet...
Ja, tror jeg går får det. Så bestiller jeg nok bare et nytt headsett.

Satser på at de ikke sender meg ny mikrofon
Dersom dette er to produkter som ligner, dvs. to hodetelefoner med mikrofon, kan du spille dum og si at du bestilte det til lillebror som ønsket seg et uspesifikt headset, og som åpnet pakken og har begynt å bruke det. Og som ikke ante at det var feil headset, siden han bare ville ha "et headset med mik til csgå!"

Tipper de ikke vil ha et brukt headset i retur.

Alternativt: vær ærlig og si at du har fått feil produkt, men at du må bruke det fordi du skal streame "I DAG" og ber om å bruke det. Gjerne si at embalasjen ble skadet under opppakkningen siden du bruke stor kniv elns.

Ofte er kostnaden for å sende det i retur mer enn prisforskjellen for innkjøp av de headsettene, men ikke alltid.

Lykke til.
Sist endret av Turbolego; 28. juli 2016 kl. 20:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Tipper de ikke vil ha et brukt headset i retur.
Vis hele sitatet...
Her tipper du nok feil. Alle nettbutikker tar imot mengder av brukt utstyr som forbrukerne har benyttet seg av angreretten på – som de er forpliktet til etter angrerettloven.
Trur du de vil ha det hvis det ikke er sendt i retur? Da er det jo ikke lovpålagt siden det ikke er reklamasjonen som blir brukt