Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1828
Har spist ulike knips med en kompis av meg flere ganger. Vi har inntatt samme mengde.
Men han får en helt annen form enn jeg og alle andre jeg har sett på knips. Mens alle jeg har sett på knips blir anspent i alle muskler, vidåpne øyne, så får han utrolig segne øyne og helt slapp i kroppen og bare sitter der.
Mens resten av oss klarer å føre en samtale, er det nesten umulig å få kontakt med han.
I tillegg så får han konstante og virkelighetstro halliser, det er det ingen av oss andre som får, på samme knipsen som han. Er jo ikke vanlig med heavy halliser på knips? Hele tiden og hver gang.

Så både jeg og han lurer på hva som er grunnen til at han får den unike formen, i det miljøet vi er i ihvertfall. Vi har lurt på om det kan ha vært syre i pillene, men så lite at vi andre ikke har reagert på det, men om han er jævlig sensitiv for det. Det er det flere som har fortalt oss som årsak. Eller om det rett og slett bare er den formen han får på ecstasy uansett type knips. Han har hvertfall begynt å bekymre seg for hvorfor han reagerer såå annerledes enn oss andre...Ideer?

Knipstyper vi har tatt: Buddha(dråpe, perle), stjerne, rosa fugl, star trek.
Sist endret av Mullah; 8. mars 2007 kl. 19:00.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Moderator sier: Lag nye tråder om rettningslinjene for "Det norske ecstscy-markedet"-tråden ikke dekker emnet!

Men takk for omtanken.
Kanskje han er sensitiv ovenfor mdma? Vil hvertfall forklare hallisene. Har kun fått heftige halliser engang, men da spiste jeg litt i meste laget. Blir han skikkelig tura eller får han bare heftige halliser?
Er nok det det ligger i ja. At han er meget sensitiv overfor stoffet. Som sagt, så kan man ikke forvente at alle reagerer likt. Ville ikke tro det er noe å bekymre seg for. Men om han synes det ubehagelig, så kanskje han burde ta en litt mindre dose enn dere andre?
Jeg pleide å få halliser hver eneste gang jeg spiste ecstasy, og ble også ofte fjern. Det virker rett og slett forskjellig på folk.
Bitter
Don Veto's Avatar
Trådstarter
Skikkelig tura ja..Er ikke mulig forstå noe særlig mye av det han sier, sitter bare der i sin egen verden og ser ting og slenger rundt med hendene, ser ganske nøyaktig lik ut en med downs. Men er vel bare slik han reagerer Han blir ikke dårlig eller noe sånt. Kan jeg berolige han då..
Tja, berolige og berolige. Etter mange måneders intensivt e-bruk fikk jeg en haug kjipe bivirkninger, som angst, paranoia, tvangstanker, lyn i hodet 24/7 osv osv. Men hvis han bare tar det en gang i blant er det kanskje ikke så mye å bitche om, annet enn at e i seg selv er potensielt veldig farlig for hodet ditt, fysisk og psykisk.
Bitter
Don Veto's Avatar
Trådstarter
Ka vil intensivt si? Klar over det, mente ikke berolige med at stoffet i seg selv er sunt
For meg er intensiv e-bruk bruk av ecstasy minst én, gjerne to-tre ganger i uka. Det er med e som med det meste, bruker man det med måte går det som regel bra. Men han burde kanskje passe litt ekstra på hvis han blir "helt ape" hver eneste gang..
kan da ikke være så unormat.. det du beskriver er godt kjent han mange kompiser og venninner som blir akkurat like på tryne\fjærn gang på gang.. er ikke negatift og ha det på den måten heller stikmotsat.. det er sjeldent man har det så godt som man har når man er langt langt langt borte i dingseverden

eller så kan det vere det att dingsene vi spiser innholder mye MDMA?
JA kjenner meg igjenn med han kompisen din jeg å. blir tent og fjern på en gang på en måte. Får også heftige halisser som regel når jeg turer.
De gangene (få) jeg har brukt E har jeg blitt fjern. Men det har som regel vært godt uti en speedrunde, så da gjelder det kanskje ikke. Har ikke tura noe voldssommere enn det som skjer i kroppen egentlig, ja og selvsagt det at den jeg snakker med akkurat der og da tenderer til å bli den ultimate skapning i universet.
har aldri opplevd eller kjent noen som ikke får halliser når knipsen begynner og dabbe av,men får sinnsykt problemer med husken min, den er lik null..opplevde det spessielt på gule rolex. tua fakrisk ganske lenge på de å, tok litt tid før de smalt, men når de gjorde et, så gjorde de det..hehe
Bitter
Don Veto's Avatar
Trådstarter
Merkelig, jeg har aldri fått hallis på knips..Har hørt at det ikke er så vanlig
Sitat av Don Veto
Merkelig, jeg har aldri fått hallis på knips..Har hørt at det ikke er så vanlig
Vis hele sitatet...
Har spist 3 ganger, men fikk bare halliser ene gangen bare av 1 knips, men drakk endel og røyka noe bra grønt. Da tura jeg ganske heftig :P
Det kan virke som om det er ganske individuelt hvorvidt folk får halliser av det eller ikke. Jeg pleide å få det nesten hver gang, mye briller, piercinger, tatoveringer, grimaser, andre ansiktsfarger (grønn metallic), "ekte" liksminke (dype blåsvarte furer og likblek hud), osv. På nedturene, akkopagnert av cannabis, kunne jeg sitte og få death metal-tripper på skyene, se sprengende hodeskaller, biomekanisk aktivitet og Eddie-lignende formasjoner manifestere seg på himmelen.

Dette pleide først å skje etter et par timer på full opptur. Når jeg holdt på som verst åpnet jeg gjerne med 1,5, spiste 1,5 etter en time, så to, så to til. Og dette var stort sett bra/sterke pastiller. Jeg vet ikke om inntaket bidro til at jeg i det hele tatt fikk halliser eller om det bare forsterket dem. Uansett er ikke ecstasy droget for dem som vil ha en hallusinatorisk tripp, man er gjerne så "ape", i mangel av et bedre ord, at man ikke får det ordentlig under huden. Men artig kan det være.