Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1167
Hallo kjære freaks! Da ska jeg snart ta min første tatovering, og har noen små spørsmål jeg ønsker svar på.

Har tenkt å tatovere "Ógǫrr" på underarmen men er litt usikker på hvilen font jeg bør bruke. For øyeblikket er "Ink In The Meat" favoritten, men finnes det en kulere vil jeg jo såklart bruke den.

Her er en preview:http://www.fontspace.com/preview/m/2c1439473c16f957aa36562c9572e332.png
Finner ingen font generator som har Ó og ǫ, men den er sånn cirka lik. Regner med tatovøren kan få til dette.

Hvilken prisklasse vil en slik tatovering ligge i?
Antar en slik tatovering ikke krever så mye erfaring som et bilde f.eks., så trenger ikke den beste tatovøren i distriktet.

Og hvor vanskelig er det å få en tatovering som 17åring? Ønsker ikke tilbakemeldinger om at jeg bør vente med en tatovering før jeg blir eldre.

Hvis noen har noen tanker eller tips om dette, blir jeg glad for å høre dem! Takk på forhånd.
Prisen blir nok 1 eller 2 k
Det er ikke så vanskelig og finne tatto shops med 17 års aldersgrense med underskrift fra foreldre.

BTW bildet ditt fungerer ikke
Prisklasse: 1000-1500 ca.

Hvor vanskelig det er for deg å få tatt den mtp at du er under 18 varierer veldig fra sted til sted. Som regel så er de ganske strenge på de litt ordentlige sjappene, mens hvis du finner en halvveis shabby plass så får du sikkert tatt det. Jeg tok selv en når jeg var 16-17.
http://bildr.no/view/TWNVWS9R

Takk for svar forresten!
Sist endret av Nexxzow; 2. februar 2014 kl. 20:17.
ca 1500, ikke over. Hos de fleste er ikke alder et problem, fikk selv fullsleeve i en alder av 17 fire studio har jobbet med armen, der et av dem trengte underskrift.
Sist endret av nattenssønner; 2. februar 2014 kl. 20:24.
Frankrikes Solkonge
Hvorfor ikke velge en font som folk kan lese? Denne er jo ganske fin! Dessuten skiller du deg ut :P

Fra spøk til alvor: Mange har en minstepris på rundt 1000 kroner, så du burde regne med rundt 1500 kroner.
Heng opp et bilde av tattoveringen du skal ta et sted i 2 år, og se om du blir lei av den først. Før du tar den altså.
Sist endret av SkittenKanyle; 3. februar 2014 kl. 07:40.
Sitat av Nexxzow Vis innlegg
Ønsker ikke tilbakemeldinger om at jeg bør vente med en tatovering før jeg blir eldre.
Vis hele sitatet...
En ærlig sak, det. Ógǫrr betyr tross alt "uferdig".
De aller fleste har en startpris fra 800- og opp. Anbefaler deg absolutt å finne en flink tattovør, selv noe så lite kan bli stygt av folk som ikke har en fin strek.

Stikk til et studio du har hørt mye bra om, og spør etter han/hun som er flink på skrift.

Tipper det blir 1500,- ca for den der